КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
LIII Всеукраїнська науково-технічна конференція Інституту Конфуція (2024)

Розмір шрифта: 
ФІЛОСОФСЬКА КОМПОНЕНТА В ІНЖЕНЕРНІЙ ОСВІТІ: ПОГЛЯД ЗІ СТУДЕНТСЬКОЇ ЛАВИ
Вікторія Валентинівна Бровченко

Остання редакція: 2024-03-17

Анотація


У статті розглянуто особливості сприйняття філософії студентами інженерних спеціальностей, розкрито роль філософських знань у запобіганні негативних наслідків науково-технологічного розвитку.

 

 

THE PHILOSOPHICAL COMPONENT IN ENGINEERING EDUCATION: A VIEW FROM THE STUDENT BENCH

Abstract

The article examines the peculiarities of the perception of philosophy by students of engineering specialties, reveals the role of philosophical knowledge in preventing the negative consequences of scientific and technological development.


Ключові слова


філософія; інженерна діяльність; технічна освіта; безпека людства; philosophy; engineering; technical education; human security

Посилання


1. Філософія сучасної науки і техніки : підручник / Едуард Семенюк, Володимир Мельник. – Вид. 3-тє, випр. та допов. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2017. – 364 с.
2. Філософія науки : навчальний посібник / О. М. Кузь, В. Ф. Чешко. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. – 172 с.
3. Філософія глобальних проблем сучасності: Навч. посібн. для студ. вищих технічних навчальних закладів / [Кол. авторів; за наук. ред. Арістової А. В.; упорядн. словн. Волобуєва С. В.]. – К.: НТУ, 2016. – 184 с.
4. Філософія освіти і науки: навч. посіб. / І. С. Алексейчук та ін. – 2- ге вид. переробл. та доповн. – Слов’янск , 2019. – 365 с.
5. Штучний інтелект знищить людство. Доступ до електронного ресурсу: https://youtu.be/F36yoQm9jQo?si=81fFgYMvDfRNeuJy
6. Теклюк А. І. Місце філософії в часи четвертої промислової революції [Електронний ресурс] / А. І. Теклюк // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2021/paper/view/12885.


Повний текст: PDF