Остання редакція: 2024-01-19
Анотація
Покращення дозвілля студентів закладів вищої освіти для розвитку особистості передбачає мультидисциплінарний підхід із залученням експертів із психології, освіти, соціології та суміжних галузей. Мета полягає в тому, щоб надати студентам всебічний, збагачувальний досвід, який сприяє особистому зростанню, самосвідомості та загальному благополуччю під час триденного ретриту у горах.
Improving the leisure time of students of higher educational institutions for personal development involves a multidisciplinary approach involving experts from psychology, education, sociology and related fields. The goal is to provide students with a well-rounded, enriching experience that promotes personal growth, self-awareness, and overall well-being during a three-day retreat in the mountains
Ключові слова
Посилання
1. Слободянюк А. В. Особистісні ресурси студентської молоді (на матеріалах соціальнопсихологічних досліджень) [Текст] / А. В. Слободянюк, Л. В. Косарєва // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. – 2018. – № 17. – С. 89-95
2. Дослідження «Молодь України, 2017» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://decentralization.gov.ua/uploads/library/file/146/Sociologichne_doslidzhennya__povniiy_zvit _.pdf
3. Монастирська В. В. Проведення вільного часу студентами [Електронний ресурс] / В. В. Монастирська, А. В. Слободянюк // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4718.