КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
LII Науково-технічна конференція Інституту Конфуція (2023)

Розмір шрифта: 
ІНТЕГРАЦІЯ ТЕМИ «АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ» У ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ ВІЛЬНОГО ВИБОРУ «МЕДІАГРАМОТНІСТЬ І КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ»
Оксана Броніславівна Залюбівська

Остання редакція: 2023-03-13

Анотація


У статті проаналізовано шляхи інтеграції академічної доброчесності як міждисциплінарного концепту в освітні програми ЗВО. Розглянуто можливості дисципліни вільного вибору «Медіаграмотність і критичне мислення» у формуванні академічної доброчесності здобувачів освіти.     

 

INTEGRATION OF THE TOPIC "ACADEMIC INTEGRITY" IN THE CONTENT OF THE FREE CHOICE DISCIPLINE "MEDIA LITERACY AND CRITICAL THINKING"

Abstracts: The article analyzes ways of integrating academic integrity as an interdisciplinary concept into educational programs of higher education institutions. The possibilities of the discipline of free choice "Media literacy and critical thinking" in the formation of academic integrity of students are considered.


Ключові слова


вища освіта, академічна доброчесність, медіаграмотність, риторичний аналіз; higher education, academic integrity, media literacy, rhetorical analysis.

Посилання


  1. Власенко О. В., Вергелес К. М., Вергелес Т. М. Про доцільність впровадження курсу «Академічна доброчесність» у закладах вищої освіти. Філософія в сучасному науковому та соціально-політичному дискурсах. Матеріали доповідей та виступів всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю 18.11. 2021 р., Вінниця, 2021. 196 с. С.7-9.
  2. Slobodianiuk O., Drach I. Building a Culture of Academic Integrity in the Student Environment Case of Vinnytsia National Technical University (Ukraine) Creative Education. Vol.11 No.8,August 27, 2020. URL: https://www.scirp.org/journal/paperinformation.aspx?paperid=102511
  3. Залюбівська О. Б. До розробки програми вибіркової дисципліни «Медіаграмотність та критичне мислення» на засадах міждисциплінарного підходу. Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту».  Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2020. C. 343–351.
  4. Залюбівська О. Б.  Розробка та впровадження програми курсу за вибором «Медіаграмотність та критичне мислення» на засадах міждисциплінарного (медіариторичного) підходу. Інноваційний університет і лідерство: проєкт і мікропроєкти – V. / відпов. ред.: Т. Фініков, Р. Сухарскі. Варшава : Fundacja «Instytut Artes Liberales», Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2021. C.471–485.

Повний текст: PDF