КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
L Науково-технічна конференція Інституту Конфуція (2021)

Розмір шрифта: 
Плагіат: міжкультурний контекст
Олена Михайлівна Слободянюк

Остання редакція: 2021-03-10

Анотація


У статті розглянуто інтернаціоналізацію як сучасну тенденцію вищої освіти. Визначено, що, з огляду на різний навчальний досвід та культурні традиції студентів-іноземців, необхідно розробити та запровадити підходи, що сприятимуть утвердженню академічних етичних стандартів. Обґрунтовано необхідність враховувати традиції системи освіти в Китаї для забезпечення ефективної адаптації студентів до культури академічної доброчесності в українських університетах.

Ключові слова


вища освіта; академічна доброчесність; Китайська народна республіка

Посилання


1. Rome Communiqué, on November 19, 2020. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ehea.info/page-ministerial-conference-rome-2020. (дата звернення: 01. 03. 2021 р.).

2. Gow S. A Cultural bridge for the academic concept of plagiarism: a comparison of chinese and british cultural concepts of plagiarism by Chinese master`s graduates of UK institution semployed by sino-foreign joint ventures in Shanghai, China. Plagiarism across Europe and Beyond‒Conference Proceedings, pp. 27–41.

3. Times Higher Education World University Rankings 2020: https://www.timeshighereducation.com/world-university-rankings/2020/world-ranking#!/page/0/length/25/sort_by/rank/sort_order/asc/cols/stats. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ehea.info/page-ministerial-conference-rome-2020. (дата звернення: 01. 03. 2021 р.). 

4. Huang F. «Comparative Perspectives in Transnational Higher Education : Case Studies of China and Japan», présenté à la «International Conference on Éducational Innovation and Social Development» organisée par le Bureau de l’UNESCO à Bangkok et le Bureau régional pour l’éducation en Asie et dans le Pacifique, Commission nationale chinoise pour l’UNESCO et l’université de Zhejiang du 18 au 20 octobre 2005 à Hangzhou, Chine.

5. Howard, RM. (2004). Plagiarism epidemics, media epidemics [online]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://wrt-howard.syr.edu/Papers/Colby.htm (дата звернення 09. 03. 2021).

6. Pickering J., Garry H. Plagiarism and international students: A matter of values differences. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www. academia.edu/32396728/ Plagiarism_ and_international_students_A_matter_of_values_differences (дата звернення 09. 03. 2021).

7. Schmitt D. Writing in the international classroom. Teaching International Students. Improving Learning for All. 2005. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www. Research gate.net /publication/279598265_Writing_in_the_international_classroom (дата звернення 09. 03. 2021).

8.  Butler G. Supervisor perceptions of the academic literacy requirements of postgraduate students at the University of Pretoria. [Електронний ресурс]. – Режим доступу::http://repository.nwu.ac.za/bitstream/handle/10394/11600/ langt_v45_n1 _a3. pdf?sequence=1 (дата звернення 09. 03. 2021).


Повний текст: PDF