Остання редакція: 2023-11-07
Анотація
Метою даної роботи є вдосконалення систем посадки літальних апаратів заради підвищення безпеки польотів шляхом підвищення точності та достовірності вимірювань кутових координат повітряного судна в азимутальному каналі посадкового радіолокатора. Це досягається шляхом уведення спеціальних методів обробки сигналів на основі методів оптимальної дискретної фільтрації. Для рішення цієї задачі, у представленій роботі, розглянуто завдання синтезу оптимального фільтра на основі полімодельного методу з імовірнісною взаємодіючою логікою, як ефективного, відносно простого, ресурсозберігаючого підходу за умов певної апріорної невизначеності. Отримані результати моделювання показують ефективність запропонованого методу.
AIRCRAFT TRAJECTORY TRACKING IN THE AZIMUTH CHANNEL OF THE RADAR LANDING SYSTEM
Abstract: The purpose of this work is aircraft approach systems improvement for safety benefits and expands the possibilities of using aviation under conditions of free landing paths by ameliorating the accuracy and reliability of measurements of the aircraft's angular coordinates in the azimuth channel of the approach radar. This goal is achieved by introducing special signal processing methods based on optimal discrete filtering methods. The obtained simulation results show the effectiveness of the proposed method.
Ключові слова
Посилання
[1] State of Global Aviation Safety (2019). ICAO Safety Report 2019 Edition. ICAO, 108 p.
[2] Кичак В.М., Воловик Ю.М., Воловик А.Ю. Методи та пристрої обробки радіосигналів бортових авіаційних систем посадки: Монографія/Вінниця: ВНТУ, 2011–208с.
[3] Rameshbabu K., J Swarnadurga J., Archana G., Menaka K. (2012). Target Tracking System Using Kalman Filter. International Journal of Advanced Engineering Research and Studies. Vol. II, pp. 90-94.
[4] А.Ю. Воловик, Д.В. Гаврілов, В.С. Мозговий. Розробка моделі траєкторних спостережень для авіаційної посадкової системи. Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки – Хмельницький, 2018, Том 1 № 6 (267), – С. 173-182.
[5] A. Volovik, D. Havrilov, A. Semenov, S. Baraban, A. Savytskyi and O. Zviahin, "Observation Trajectory Model for Radio-Frequency Aviation Landing Systems," 2019 International Conference on Information and Telecommunication Technologies and Radio Electronics (UkrMiCo), Odessa, Ukraine, 2019, pp. 1-5, doi: 10.1109/UkrMiCo47782.2019.9165505.
[6] A. Ю. Воловик. Адаптивне оцінювання параметрів руху повітряного судна у режимі дотримання заданої посадкової траєкторії. Інфокомунікаційні технології та електронна інженерія. ICTEE. 2023, Volume 3, Number 2 с. 116-125, https://doi.org/10.23939/ictee2023.02.116