Остання редакція: 2025-06-07
Анотація
Ключові слова
Посилання
Гура Т. В. Тренінгові технології як засіб розвитку емоційного інтелекту / Т. В. Гура // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2022. – № 1. – С. 17-29.
2. Ніколаєв Л. О., Чижма Д. М. Тренінгові технології у розвитку емоційного інтелекту як компоненту особистісної зрілості здобувачів вищої освіти. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Том 33 (72) № 3. 2022. С.34– 40.
3. Криштанович М., Криштанович С. Особливості формування професійно-педагогічної компетентності викладача закладу вищої освіти у провідних країнах Європи / Освітні обрії, №1(50). 2020. С. 18-21.
4. Стинська В., Карпенко О. Тренінгові технології у практиці підготовки майбутніх викладачів закладу вищої освіти. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». Випуск 12 (44). 2021. С. 172-177.
5. Тараненко Г. Г., Поправко О. В. Імплементація тренінгових технологій в освітній процес закладу вищої освіти як умова особистісного та професійного зростання майбутнього фахівця / Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, №74, Т. 3. 2021. С. 153-158.
6. Левицька Л. Тренінгові технології розвитку комунікативної компетенції психологів / Л. Левицька // Psychology Travelogs. – 2024. – № 1. – С. 149–158.
7. Бідюк Н., Третько В. Розвиток психолого-педагогічної компетентності магістрантів засобами тренінгових технологій / Н. Бідюк, В. Третько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2022. – № 3. – С. 45–53.