Розмір шрифта:
ЦІННОСТІ ФІЗИЧНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ОСВІТНІЙ ІННОВАТИЦІ УКРАЇНИ
Остання редакція: 2025-05-27
Анотація
У доповіді здійснюється комплексний аналіз цінностей фізичного самовдосконалення в освітній інноватиці України. Досліджується еволюція уявлень про фізичний розвиток та здоровий спосіб життя в освітній системі, а також їх трансформація під впливом нових освітніх тенденцій та технологій. Окрема увага приділяється змінам у ставленні до фізичного самовдосконалення серед здобувачів вищої освіти, ролі викладачів у формуванні цих цінностей, а також впливу міжнародного досвіду на українську освітню практику.
Ключові слова
студентство, поведінкова модель, традиція, соціокультурне середовище, технології, осмислення самовдосконалення
Посилання
1. Ваколюк А., Шелюк В., Симонович Н. (2021). Інноваційні технології у системі фізичного виховання здобувачів вищої освіти. Інноватика у вихованні. 14. С. 128–134. URL:https://doi.org/10.35619/iiu.v1i14.4312. Школа О., Шкаленко Д. (2022). Інноваційні технології фізичного виховання у закладах вищої освіти. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти. № 2. С. 899–902. URL:https://doi.org/10.18372/2786‐5487.1.166863. Дубогай, О. Д., Мозолев, О. М., & Сичов, С. О. (2023). Фізичне самовдосконалення студентів педагогічних спеціальностей в умовах закладу вищої освіти. С. 242 – 244. Актуальні проблеми розвитку освіти в сфері туризму, фізичної культури та спорту: матеріали VI Всеукраїнської наук.-практ. конф. (Хмельницький, 21-22 березня 2023 р.) – Хмельницький: ХГПА., 250 с.
- Овчарук В. В., Максимчук Б. А., Рощін І. Г., Головченко О. І., & Кметюк Д. І. (2024). Ґенеза наукових підходів до фізичного самовдосконалення особистості в історії психолого-педагогічної думки та поза нею. Педагогічна Академія: наукові записки, (8). https://doi.org/10.5281/zenodo.12760575
Повний текст:
PDF