КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Перспективи розвитку машинобудування та транспорту-2025

Розмір шрифта: 
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗВО ЗАСОБАМИ АКТИВІЗАЦІЇ СПОРТИВНО-МАСОВОЇ РОБОТИ
Василь Володимирович Овчарук

Остання редакція: 2025-05-27

Анотація


У доповіді досліджена роль спортивно-масової роботи (СМР) як ключового засобу створення освітньо-виховного середовища в університетах. Представлено аналіз сучасних тенденцій і підходів до організації СМР, зокрема організації спортивних заходів, створення студентських клубів та популяризації фізичної активності серед молоді. Особливу увагу приділено зарубіжному досвіду, включаючи використання інноваційних технологій, інклюзивність, соціальну інтеграцію та інші аспекти через масовий спорт. Доповідь окреслює перспективи використання СМР як ефективного інструменту формування гармонійного розвитку особистості студентів


Ключові слова


освітньо-виховний потенціал, масовий спорт, інноваційність, соціальність, технологічність, рекомендації та стратегії

Посилання


  1. Рудкевич, Н. І. (2020). Соціалізація особистості – середовищний підхід. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, (73), 168–172.
  2. Кафтанова, Т. В., Опанчук, Д. Р., & Цимбалюк, Н. М. (2024). Лекційний курс з дисципліни «Організація і проведення спортивно-масових заходів». Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
  3. Базильчук, В. (2022). Сучасний погляд на організацію у позааудиторний час фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходів в освітньому середовищі університету. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1 (7)), 31–38.
  4. Довгань, Н. Ю. (2018). Теоретичні і методичні основи виховання фізичної культури студентів вищих навчальних закладів у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи (Doctoral dissertation, Інститут проблем виховання).
  5. Жила, Г. (2023). Вища освіта в умовах війни: виклики, проблеми, перспективи для студентів та науковців. Молодь і ринок, (2/210), 141–145. https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29481
  6. Імас, Є., & Андрєєва, О. (2022). Розвиток спортивної інфраструктури як чинник залучення різних груп населення до оздоровчо-рекреаційної рухової активності. Теорія і методика фізичного виховання і спорту, (4), 27–30. https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.4.27-30
  7. Shen, X., & Tian, X. (2012). Academic culture and campus culture of universities. Higher Education Studies, 2(2), 61–65. https://doi.org/10.5539/hes.v2n2p61
  8. Cox, M. J., Stevens, A. K., Janssen, T., & Jackson, K. M. (2022). Event-level contextual predictors of high-intensity drinking events among young adults. Drug and Alcohol Dependence, 239, 109590. https://doi.org/10.1016/j.drugalcdep.2022.109590
  9. Jude, U. E. (2024). The relationship between school sports participation and academic performance: A comprehensive review. MANAGEMENT (NIJCIAM), 4(1). https://doi.org/10.59298/NIJCIAM/2024/4.1.192413
  10. Mahmood, Z., Bibi, N., Usman, M., et al. (2019). Mobile cloud-based framework for sports applications. Multidimensional Systems and Signal Processing, 30, 1991–2019. https://doi.org/10.1007/s11045-019-00639-6

Повний текст: PDF