КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Перспективи розвитку машинобудування та транспорту-2025

Розмір шрифта: 
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ОЦІНКА ЕНЕРГОЄМНОСТІ ТА КІНЕМАТИКИ ПІДВІСКИ АВТОМОБІЛЯ ДЛЯ БЕЗДОРІЖЖЯ
Крайник Тарас Любомирович, Дмитро Петрович Мельник, Степан Михайлович Ковалишин

Остання редакція: 2025-05-29

Анотація


Поточний перехід нового покоління військової автотехніки на незалежні підвіски типу Timoney з збільшеною у 1,8-2,5 рази амплітудою ходів обумовлює необхідність опрацювання методики експериментальної оцінки ефективності відповідних конструкцій.

    Представлено результати випробувань 2-х моделей військових автомобілів з різними типами підвіски з умов оцінки енергоємності та кінематики і визначення порогових значень швидкості руху, при якій відбувається «пробій» та поява недопустимих віброколивних навантажень на екіпаж. 



Ключові слова


автомобіль; бездоріжжя; підвіска; кінематика; енергоємність;

Посилання


1.Манзяк М.О., Крайник Л.В., Грубель М.Г. Тенденції розвитку конструкцій підвісок військових автомобілів. Науково-технічний журнал “Системи озброєння і військова техніка”. Харків, 2021. №1(65). С. 27-35. DOI: https://doi.org/10.30748/soivt.2021.65.04.


2. Манзяк М.О., Крайник Т.Л. Оцінка адекватності моделювання роботи підвісок зразків колісної військової автомобільної техніки у порівнянні з даним експериментальних випробувань. Збірник наукових праць ДНДІ ВС ОВТ, 2024, Вип. 4(22). С.90-98. ISSN 2706-7386


3.ДСТУ 4123:2020. Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння пуху. Загальні технічні вимоги. [Чинний від 2020-11-01]. Київ, 2020. 19 с. (Інформація та документація)



Повний текст: PDF