Остання редакція: 2025-05-26
Анотація
Для вирішення проблеми дефіциту водіїв на вантажних автомобільних перевезеннях пропонується двохрівневий контроль. На першому рівні складають оптимальний розклад роботи водіїв за критерієм максимальної продуктивності їх праці. На другому рівні оновлюють додаткові дані на основі GPS технології в режимі групового моніторингу транспортних засобів і коректують розклад.
To solve the problem of driver shortage in trucking, a two-level control is proposed. At the first level, the optimal work schedule of drivers is drawn up based on the criterion of their maximum productivity. At the second level, tax data is updated based on GPS technology in the mode of group monitoring of vehicles and the schedule is adjusted.
Ключові слова
Посилання
1. Sotskov Y., Gholami O. Mixed graph model and algorithms for parallel-machine job-shop scheduling problems. International Journal of Production Research. 2017. Vol. 55. Issue 6.
2. Oliskevych M. Optimization of periodic unitary online schedule of transport tasks of highway road trains. Transport problems. 2018. Vol 13. Issue 1. P. 111-122.
3. SENT – międzynarodowe przewozy drogowe i przewozy kabotażowe URL: https://puesc.gov.pl/aktualnosci