Остання редакція: 2025-05-22
Анотація
Анотація
Стаття розкриває питання феномену влади в освітньому процесі у взаємодії викладача та студента. Розкриваються психологічні підходи до стилів викладання та прояви влади як необхідної складової освітнього процесу. На основі досліджень американських психологів, наводяться приклади «пасток влади», у які може потрапити викладач, описано їх наслідки та проаналізовано варіанти виходу із них.
Ключові слова
Посилання
1. Raven B. The bases of social power // Studies in Social Power / ed. D. Cartwright. – Ann Arbor : Institute for Social Research, 1959. – P. 150–167.
2. Вебер М. Господарство і суспільство : у 2 т. / М. Вебер ; пер. з нім. В. Терещенко ; наук. ред. В. Табачковський. – К. : Основи, 1998. – Т. 1. – 568 с.
3. Васютинський В. Інтеракційна психологія влади. Монографія. Київ, 2005. 492 с., С. 59
4. Коулман Пітер Т. Результативний конфлікт: незгода - це сила, що працює на вас/ Пітер Т. Коулман, Роберт Фергюсон ; пер. з англ. Інни Софієнко ; ред. І. Чиркова. Київ : Наш формат, 2017. 311 с.