КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Перспективи розвитку машинобудування та транспорту-2025

Розмір шрифта: 
МАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛІ ОПТИМАЛЬНОГО РУХУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ З АСИНХРОННИМ ЕЛЕКТРОПРИВОДОМ З ЗУПИНКОЮ В НАСЕЛЕНОМУ ПУНКТІ
Борис Іванович Мокін, Олександр Борисович Мокін, Богдан Володимирович Пасєка

Остання редакція: 2025-05-15

Анотація


В даній роботі показано, якого вигляду набуває функція Лагранжа у випадку, коли в задачі синтезу моделей оптимального руху електромобіля необхідно враховувати появу населеного пункту та зупинку в ньому, і синтезовано математичні моделі оптимального руху електромобіля з зупинкою в межах населеного пункту і з початком руху як в межах цього ж пункту, так і за його межами


Ключові слова


електромобіль, асинхронний електропривод, населений пункт, моделі оптимального руху, критерій мінімуму витрат заряду акумуляторної батареї, зупинка в пункті, врахування обмежень

Посилання


1.Б.І. Мокін, О.Б. Мокін, В.В. Горенюк. До питання оптимізації руху електромобіля з асинхронним електроприводом. Вісник Вінницького політехнічного інституту, №3, С.32-38, 2019.

2.Б.І. Мокін, О.Б. Мокін, В.В. Горенюк. Метод ідентифікації моделей оптимального руху електромобіля з асинхронним електроприводом. Вісник Вінницького політехнічного інституту, №1, С.32-38, 2020

3.Б.І. Мокін, О.Б. Мокін, В.В. Горенюк. Системний аналіз оптимального руху електромобіля з асинхронним електроприводом. Монографія. Вінниця: ВНТУ. – 2023., 114 с.


Повний текст: PDF