Остання редакція: 2023-05-28
Анотація
Роботу присвячено проблемі створення інклюзивного освітнього середовища для створення доступних умов навчання для внутрішньо переселених осіб та інвалідів учасників та потерпілих внаслідок бойових дій
EDUCATION AS REHABILITATION FOR INTERNALLY DISPLACED PERSONS AND PARTICIPANTS OF COMBAT ACTIONS IN UKRAINE
Abstract
The work is devoted to the problem of creating an inclusive educational environment to create accessible learning conditions for internally displaced persons and disabled participants and victims of hostilities.
Ключові слова
Посилання
2. Мотуз, Т., Пасічник, Л., & Баранець, Я. (2021). Інформаційно-комунікаційеі технології в інклюзивному середовищі закладу освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 172–181.//[Електронний ресурс] Режим доступу: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/236678
3. Інклюзивна освіта: досвід і перспективи. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 23 листопада 2017 р. / За заг. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця : ТОВ «Ніланд-ЛТД», 2018. – 197 с.
4. Будник, О. Б., Кондур, О. С., Дяків, І. Б. (2020). Цифрові технології в інклюзивній освіті: реалії, проблеми та перспективи. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: "Педагогічні науки", (3).//[Електронний ресурс] Режим доступу: https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/3919
5. Інклюзія в освіті//[Електронний ресурс] Режим доступу: https://rcpio.ippo.kubg.edu.ua/ ?page_id=48.