Розмір шрифта:
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ВПЛИВУ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГАЛУЗІ В ПРОЦЕСІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Остання редакція: 2023-05-28
Анотація
Пандемія та військовий стан в Україні внесли корективи в умови форм навчання, які змінювались, статистичний аналіз результатів формування математичної компетентності майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі в умовах змішаного навчання теж має власну специфіку щодо етапів та відповідних змін в групах, які задіяні в педагогічному експерименті. Це стосується порівняння отриманих результатів не загалом спочатку і до кінця, а поступово за семестрами, тому подальша нумерація груп відповідає семестрам.
Ключові слова
педагогічний експеримент, майбутні фахівці комп’ютерної галузі, змішане навчання, технічні заклади вищої освіти.
Посилання
- Гончаренко С. У. Організаційно-педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям / С. У. Гончаренко. – Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2008. – 278 с.
- Прозор О.П. Сачанюк-Кавецька Н.В, Клєопа І.А. Організація контролю навчальних досягнень студентів за допомогою автоматизованих систем тестування / О.П. Прозор, Н.В. Сачанюк-Кавецька, І.А. Клєопа // Фізико-математична освіта. Випуск 3(25). Ч.1. 2020 С. 87-93.
- Петрук, В.А. Формування базового рівня професійної компетентності у майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інтерактивних технологій : монографія / В. А. Петрук. — Вінниця : ВНТУ, 2011. — 285 с.
- Петрук, В. А., Клєопа, І.А. Дистанційне навчання вищої математики студентів технічного університету. / В.А. Петрук, І.А. Клєопа //Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць, 60, 290-299 ( 2021) ) «Б» https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-60-290-299.
- Петрук, В., Семеніхіна, О., & Сабадош, Ю. Нові підходи до статистичного аналізу результатів педагогічного експерименту./ В.А. Петрук, О.В. Семеніхіна, Ю.Г. Сабадош, //Фізико-математична освіта, 33 (1), 36-42. (2022) «Б» https://doi.org/10.31110/2413-1571-2022-033-1-006.
Повний текст:
PDF