КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Перспективи розвитку машинобудування та транспорту-2023

Розмір шрифта: 
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ГАЛЬМУВАННЯ ГІДРОПРИВОДУ ДИСКРЕТНОЇ ДІЇ
Цян Лі, Олександр Васильович Узунов

Остання редакція: 2023-05-28

Анотація


На основі побудованої математичної моделі гідроприводу з дискретним керуванням, яка враховує двосторонній рух штоку несиметричного гідроциліндра, пружні властивості рідини та нелінійну зміну сили тертя, проведено імітаційний аналіз. Результати моделювання  дозволили визначати допустиму швидкість руху штоку та значення пікового тиску для різних умов експлуатації та інерційних навантажень, що може бути використано при налаштування гідроприводу та в процесі проектування.

Ключові слова


гідропривід дискретної дії; математична модель; допустима швидкість штока; максимальний піковий тиск; процес гальмування

Посилання


1.  Yaqin, Z. (2011, August). Study on a new adjustable hydraulic positioning system. In 2011 International Conference on Mechatronic Science, Electric Engineering and Computer (MEC) (pp. 519-523). IEEE.

 

2. Johanastrom, K., & Canudas-De-Wit, C. (2008). Revisiting the LuGre friction model. IEEE Control Systems Magazine, 28(6), 101-114.

Повний текст: PDF