КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Перспективи розвитку машинобудування та транспорту-2021

Розмір шрифта: 
ФОРМУВАННЯ ПРУЖНО-ДЕМПФУЮЧИХ ХАРАКТЕРИСТИК МЕХАНІЧНОЇ ПІДВІСКИ – ДІАГРАМА КОНФЛІКТУ ПЛАВНОСТІ ТА СТІЙКОСТІ РУХУ
Михайло Олександрович Манзяк, Михайло Григорович Грубель, Олена Валеріївна Ланець

Остання редакція: 2021-05-12

Анотація


Виконано дослідження оптимального поєднання величин динамічного ходу підвіски та її пружних і демпфуючих характеристик


Ключові слова


активні підвіски; демпфуючі характеристики; плавність руху.

Посилання


1. M. Mitschke, H. Wallentowitz, Dynamik der Kraftfahrzeuge, Springer-Verlag, Berlin-New York, 2004. 806 p. DOI https://doi.org/10.1007/978-3-662-06802-1

 2.P.W. Fleuren, Independent front suspension on trucks, M.Sc. thesis, Department of Mechanical Engineering, Dynamics and control group, Eindhoven University of Technology, 2009. 97 p. URL: http://www.mate.tue.nl/mate/pdfs/10648.pdf (дата звернення:29.03.2021).

3.Becker, M., Jaker, K.P., Fruhauf, F., et al., Development of an active suspension system for a Mercedes-Benz coach (o404). Proc. IEEE Int. Symp. on Computer-Aided Control System Design, 1996. P.146–151.

4. Wielenberg, Andreas; Harchenko, Jewgenij; Jäker, Karl-Peter; Trächtler, Ansgar: Modellbasierte Entwicklung eines volltragenden, vollaktiven Federungssystems für ein geländegängiges Nutzfahrzeug. 4. VDI/VDE-Fachtagung zur Steuerung und Regelung von Fahrzeugen und Motoren (AUTOREG 2008), Feb 2008.


Повний текст: PDF