КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Перспективи розвитку машинобудування та транспорту-2021

Розмір шрифта: 
ПЕРЕВАГИ ЗАСТОСУВАННЯ БІНАРНОЇ ОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
Оксана Олександрівна Адлер

Остання редакція: 2021-05-07

Анотація


The abstracts of the report highlight the main current trends in higher education. The issue of using binary education in higher education is also revealed. The advantages and disadvantages of binary learning are also presented. The tendencies of reforming the educational process in higher education with the use of advanced methods of knowledge implementation are highlighted.

 


Ключові слова


вища освіта; бінарна освіта; євроінтеграція; болонський процес; реформування

Посилання


  1. Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи:навч. посіб.: реком. МОН України для студентів магістратури вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Херсон, 2011. – 608с.
  2. Туркот Т.І., Коновал О.А. Педагогіка та психологія вищої школи: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Херсон: Олді-плюс, 2013. – 466 с.
  3. Ільченко А.М. Вища освіта і Болонський процес: Навчальнометодичний посібник / Автори-укладачі: Ільченко А.М., Шейко С.В. – Полтава: РВВ ПДАА, 2014. – 316 с.
  4. Огієнко О. І. Тенденції реформування вищої освіти в контексті євроінтеграційних процесів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2014, № 1 (35). С. 10-19.
  5. Кайдалова Л. Г. та ін. Світовий досвід і тенденції розвитку університетської освіти. «Педагогіка вищої школи» / Л. Г. Кайдалова, Т. В. Лутаєва, Л. В. Штефан. – Х. : НФаУ, 2014. – 56 с.
  6. Небога А.О., Садовий М.І., Трифонова О.М. Бінарні уроки у системі освітніх вимірювань. Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. – 2011. – № 10. С. 156-160.
  7. Дяченко‐Богун М. Активні методи навчання у вищому навчальному закладі. Витоки педагогічної майстерності. 2014. Випуск 14. С. 74-79.

Повний текст: PDF