КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Перспективи розвитку машинобудування та транспорту-2021

Розмір шрифта: 
ДОСЛІДЖЕННЯ КООРДИНОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТНИМИ ПОТОКАМИ
Михайло Євгенович Кристопчук

Остання редакція: 2021-05-04

Анотація


У роботі розглянуто результати дослідження впливу координованого управління транспортними потоками в центральній частині міста Рівне на зниження транспортних затримок при проїзді перехресть транспортними засобами та запропоновано технічні рішення щодо підвищення безпеки дорожнього руху шляхом обладнання перехресть додатковими технічними засобами регулювання дорожнього руху

Ключові слова


інтенсивність транспортних потоків; склад транспортного потоку; координоване управління; потік насичення; регульоване перехрестя; цикл світлофорного регулювання

Посилання


1. Грицунь О. М. Обґрунтування раціональних режимів світлофорного регулювання з урахуванням характеристик транспортних потоків і поведінки пішоходів : дис.  …  канд. тех. наук : 05.22.01 / Національний університет «Львівська політехніка». Львів, 2019. 167 с.

2. Грицунь О. М. Аналіз поведінки пішоходів на регульованих перехрестях. Міжвузівський збірник «Наукові нотатки». 2016. Вип. 55. С. 90–95.

3. Організація та регулювання дорожнього руху : підручник / О. О. Бакуліч та ін. ; за заг. ред. В. П. Поліщука. Київ : Знання України, 2012. 467 с.

4. Поліщук В. П., Дзюба О. П. Теорія транспортного потоку : методи та моделі організації дорожнього руху. Київ : Знання України, 2008. 175 с.

5. Krystopchuk M. Change of drivers functional condition while moving along highways of different technical categories. Transport technologies. 2020. Vol. 1. № 1. рр. 22-32.

6. Системологія на транспорті. Організація дорожнього руху: кн. 4 / Гаврилов Е. В. та ін.; за заг. ред. М. Ф. Дмитриченка. Київ : Знання України, 2005. 452 с.

7. Пашкевич С. М., Кристопчук М. Є. Аналіз параметрів функціонування об’єктів транспортної інфраструктури на формування транспортних та пасажирських потоків у містах. Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. 2018. № 1. С. 66–72.

8. Гілевич В. В. Підвищення ефективності роботи регульованих перехресть з жорсткими світлофорними циклами : дис. … канд. тех. наук : 05.22.01 / Національний Університет «Львівська Політехніка». Львів, 2016. 169 с.

9. Formation and Distribution Flows of External Transport in the City / Krystopchuk, M., Pashkevych, S., Khitrov, I., Tkhoruk, Y. International Conference on Reliability and Statistics in Transportation and Communication. 2019.  Springer, Cham. pp. 141-150.

10. Єресов В. І., Христенко О. В. Комплексна оцінка ефективності світлофорного регулювання на перехрестях. Вісник Національного транспортного університету. 2009. № 19, Ч. 2. С. 72–77.

11. Капский Д. В. Навой Д. В. Методика определения экономических потерь при координированном регулировании движения транспортных и пешеходных потоков. Вестник БНТУ. – 2010. № 4. С. 60–70.

12. Cheng D. X. Zong T. Z., Messer C. J. Development of an Improved Cycle Length Model over the Highway Capacity Manual 2000 Quick Estimation Method. Journal of Transportation Engineering. 2005. № 12. P. 890–897.

13. Трушевський В. Е. Удосконалення світлофорного регулювання при організації руху за окремими напрямками : дис.   …  канд. тех. наук: 05.22.01 /  Національний транспортний університет. Київ. 2016. 150 с.

14. Guo H. Reliability analysis of pedestrian safety crossing in urban traffic environment.  Safety Science. 2012. Vol. 50, Issue 4. P. 968–973. http://dx.doi.org/10.1016/j.ssci.2011.12.027

15. Noland R. Pedestrian travel times and motor vehicle traffic signals. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 1996. Т. 1553. №. 1. С. 28–33. http://dx.doi.org/10.3141/1553–04.


Повний текст: PDF