КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2024)

Розмір шрифта: 
Математична освіта у широкому контексті
Олександр Володимирович Лефтеров

Остання редакція: 2024-06-17

Анотація


Проблеми викладання математики розглянуто у широкому контексті, що охоплює особливості підготовки висококваліфікованих спеціалістів в диапазоні від застосування новітніх інформаційних технологій до особливостей розвитку творчого мислення.



Mathematical educatio in a broad context

Abstracts: The problems of teaching mathematics are considered in a broad context, covering the specifics of training highly qualified specialists in the range from the use of the latest information technologies to the specifics of the development of creative thinking.

 


Ключові слова


математичне мислення; інформаційна технологія;mathematical thinking; information technology; humanitarian disciplines; гуманітарні дисціпліни;

Посилання


Hiriart-Urruty J.-B., Reminiscences and a little bit more. Set-Valued Anal 18, 237–249 (2010). https://doi.org/10.1007/s11228-010-0161-9


Gomber P., and Zimmermann K. Algorithmic Trading in Practice.In: The Oxford Handbook of Computational Economics and Finance. Edited by Shu-Heng Chen, Mak Kaboudan, and Ye-Rong Du. 2018. DOI: 10.1093/oxfordhb/9780199844371.013.12

Глушков В.М. Основы безбумажной информатики. — М.: Наука, 1987. — 552 с.

Фестінгер Л. Теорія когнітивного дисонансу. - Эксмо, 2018. - 256 с.ISBN:978-5-699-95705-7


Prévert J., ”Pourfaireleportraitd'unoiseau“. Переклад Михайлини Коцюбинської. Читає Богдан Ступка.https://www.pinterest.com/pin/482870391278719815/

Повний текст: PDF