КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2024)

Розмір шрифта: 
Організація навчального процесу студентів дистанційної форми навчання при вивченні нарисної геометрії
Олена Валеріївна Слободянюк, Яніна Германівна Скорюкова

Остання редакція: 2024-06-15

Анотація


В статті виділені основні етапи методики навчання нарисної геометрії як складової дисципліни Інженерна графіка. Авторами проаналізовано ефективність її використання для студентів дистанційної форми навчання, досліджені форми поєднання дистанційного навчання з іншими складовими організації навчального процесу з геометро-графічних дисциплін.

 

Organization of the educational process of distance education students studying graphic geometry

Abstracts:The article highlights the main stages of the methodology of teaching sketch geometry as a component of the Engineering Graphics discipline. The authors analyzed the effectiveness of its use for distance learning students, investigated forms of combining distance learning with other components of the organization of the educational process in geometric and graphic disciplines.


Ключові слова


нарисна геометрія; інженерна графіка; дистанційний курс; навчальна робота студентів; інформаційний модуль; descriptive geometry; engineering graphics; distance course; educational work of students; information module

Посилання


Слободянюк О. В. Формування вмінь з інженерної та комп’ютерної графіки в умовах дистанційного навчання: монографія / О. В. Слободянюк, В. Б. Мокін, Б. І. Мокін. – Вінниця: ВНТУ, 2016. – 208 с.

 

Skoriukova Y. Peculiarities of the Distance Learning of Graphic Disciplines / Y. Skoriukova, N. Sobchuk, O. Slobodianiuk, M. Hrechaniuk // Вісник Черкаського університету: педагогічні науки. – Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2018 р. – № 6.2018. – С. 114 – 121. – Режим доступу: http://ped-ejournal.cdu.edu.ua/issue/download/202/116

 

Xuehan Zhou. The promise of using study-together groups to promote engagement and performance in online courses: experimental evidence on academic and non-cognitive outcomes [Electronic resource] / Xuehan Zhou, Qiujie Li, Di Xu, Amanda Holton, Brian K. Sato // The Internet and Higher Education, Article 100922, Volume 59, Issue 2, October 2022. Access mode:https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1096751623000209

 

Інноваційні технології в освітньому процесі / І. В. Хом`юк, В. А. Петрук, О. А. Голюк, В. В. Хом`юк: Монографія, Вінниця: ВНТУ, 2020. ‑  88 с. , ISBN 978-966-641-807-7 Режим доступу:https://press.vntu.edu.ua/index.php/vntu/catalog/book/608

 

Кухаренко В.М. Екстрене дистанційне навчання в Україні: монографія / В.М. Кухаренко, В.В. Бондаренко // Харків, 2020 р. – вид-во КП «Міська друкарня». ‑ 409 с.

 

Theobald М. How am I going and where to next? Elaborated online feedback improves university students' self-regulated learning and performance Internet and Higher Education [Electronic resource] / Maria Theobald, Henrik Bellhäuser // The Internet and Higher Education, Article 100872, Volume 55, Issue 2, October 2022. Access mode: https://www.sciencedirect.com/journal/the-internet-and-higher-education/vol/55/suppl/C (дата звернення 07.05.2024 р.)

 

 

 

 


Повний текст: PDF