Остання редакція: 2024-06-07
Анотація
Розглянуто питання трансформації накопичених розробок інтерактивних методів навчання дисциплін
фундаментально-гуманітарного циклу, зокрема вищої математики в технічних ЗВО, для застосування в
сучасні умовах цифровізації та змішаної форми освіти в України
Ключові слова
Посилання
1. Петрук В .А., Гречановська О. В., Сабадош Ю. Г. Інноваційні технології навчання у процесі розвитку самоосвітньої
компетентності студентів технічних ЗВО: електронний навчально-методичний посібник комбінованого (локального та
мережного) використання. Вінниця: ВНТУ, 2022. https://iq.vntu.edu.ua/ repository/getfile.php/5116.pdf.
2. Лєсовий В. Ю., Петрук В. А. Адаптація першокурсників до навчання у вищих технічних закладах освіти: Монографія.
- Вінниця: ВНТУ, 2017. – 129 с.
3. Хом`юк І. В., Петрук В. А. Формування умінь самостійної роботи у майбутніх інженерів засобами ігрових форм:
Монографія. - Вінниця: «Універсум-Вінниця», 2004. – 184 с.
4. Петрук В. А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних
спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін: Монографія. - Вінниця:«Універсум-Вінниця», 2006.– 292 с.
5. Петрук В. А. Формування базового рівня професійної компетентності у майбутніх фахівців технічних спеціальностей
засобами інтерактивних технологій: Монографія. - Вінниця: ВНТУ, 2011. – 285 с.
6. Прозор О. П., Петрук В. А. Формування когнітивно-творчої компетенції майбутніх фахівців технічного профілю в
процесі навчання вищої математики : Монографія. - Вінниця: ВНТУ, 2015. – 148 с.
7. Хом`юк І. В., Петрук В. А., Голюк О. А., Хом’юк В. В. Інноваційні технології в освітньому процесі: Монографія. -
Вінниця: ВНТУ, 2020, 88 с. Режим доступу: https://press.vntu.edu.ua/ index.php/vntu/catalog/book/608
8. Клєопа І. А. Формування математичної компетентності майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі в умовах змішаного
навчання. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 015 Професійна освіта (за
спеціалізаціями) 01 освіта / педагогіка. Вінниця: ВНТУ, 2023. – 266 с.