КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2024)

Розмір шрифта: 
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ
Юрій Анатолійович Горчук, Марія Сергіївна Юхимчук

Остання редакція: 2024-05-23

Анотація


Дана робота досліджує роль штучного інтелекту (ШІ) в оптимізації бізнес-процесів та прийнятті рішень, зокрема автоматизацію рутинних задач і аналіз великих обсягів даних. Розглянуто виклики, пов’язані з впровадженням ШІ, та його перспективи для підвищення ефективності бізнесу. Висновки підкреслюють значення ШІ для сучасного бізнесу і надають рекомендації щодо його успішного застосування. 


USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN BUSINESS PROCESS MANAGEMENT 

Abstract: This work explores the role of artificial intelligence (AI) in business process optimization and decision-making, including automation of routine tasks and analysis of large amounts of data. The challenges associated with the implementation of AI and its prospects for improving business efficiency are discussed. The conclusions emphasize the importance of AI for modern business and provide recommendations for its successful application. 



Ключові слова


ШІ, оптимізація бізнес-процесів, прийняття рішень, автоматизація, прогнозування, аналіз даних, ефективність бізнесу.

Посилання


  1. Russell, S., & Norvig, P. (2021). Artificial Intelligence: A Modern Approach. Pearson. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://hbr.org/2018/01/artificial-intelligence-for- the-real-world

  2. Davenport, T. H., & Ronanki, R. (2018). Artificial Intelligence for the Real World. Harvard Business Review [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://hbr.org/2018/01/artificia l-intelligence-for-the-real-world

  3. Weske, M. (2012). Business Process Management: Concepts, Languages, Architectures. Springer. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://link.springer.com/book/10.1007 /978-3-642-28616-2

  4. Dumas, M., La Rosa, M., Mendling, J., & Reijers, H. A. (2018). Fundamentals of Business Process Management. Springer [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://link .springer.com/book/10.1007/978-3-662-56509-4

  5. Harmon, P. (2019). Business Process Change: A Business Process Management Guide for Managers and Process Professionals. Morgan Kaufmann [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.academia.edu/44913633/Business_Process_Change_A_Business_Proc ess_Management_Guide_for_Managers_and_Process_Professionals_Fourth_Edition

  6. Kirchmer, M. (2017). High Performance through Business Process Management: Strategy Execution in a Digital World. Springer. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-319-51259-4

  7. Kaplan, A., & Haenlein, M. (2019). Siri, Siri, in My Hand: Who's the Fairest in the Land? On the Interpretations, Illustrations, and Implications of Artificial Intelligence. Business Horizons. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.sciencedirect.com/science /article/abs/pii/S0007681318301393

  8. West, D. M. (2018). The Future of Work: Robots, AI, and Automation. Brookings Institution Press [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.perlego.com/book/742342 /the-future-of-work-robots-ai-and-automationpdf?utm_source=google&utm_medium=cpc& campaignid=20933451054&adgroupid=162926082692&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwjL GyBhCYARIsAPqTz1_Q1WwoRh51hpaN_v6oVJXvRBaz4XhEBGLfGJn619CRpsBWNzc U18AaArsxEALw_wcB 


Повний текст: PDF