КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2022)

Розмір шрифта: 
Щодо імплементації елементів театральної педагогіки в методологію викладання вищої математики
Олександра Степанівна Царева, Андрій Васильович Семенчук

Остання редакція: 2022-06-20

Анотація


Обґрунтовано доцільність впровадження елементів театральної педагогіки в методології викладання дисципліни «Вища математика», розглянуто умови їх успішної імплементації, виокремлено переваги застосування обраних методів та прийомів.


Ключові слова


вища математика, театральна педагогіка, методологія викладання, навчальний контент, дистанційне навчання

Посилання


1. Царева О. С. Аспекти розвитку інноваційної культури педагога технічного вузу/ О. С. Царева,
Н. Д. Подубинська// Інноваційні технології в освіті. Матеріали Міжнародної науково-теоретичної конференції, [Івано-Франківськ], 9-11 квітня 2019 р. – Івано-Франківськ, 2019. – С. 253-254

2. Царева О. С. Застосування лементів театральної педагогіки при викладанні для студентів технічних спеціальностей/О. С. Царева, Н. Д. Подубинська, І.З. Савчин// Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, [Полтава], 20 травня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 40-42

3. Гришко О. М. Про дистанційне викладання вищої математики в умовах карантину/ О. М. Гришко, В. А. Гураль//  Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. – 2021. - № 1.  – С. 131-133

4. Коваль П. Використання театральної драматургії у навчально-виховному процесі – запорука високоякісної професійної підготовки майбутніх фахівців/ П. Коваль// Обрії. – 2015. - №2. – С. 57-60

5. Середа Н. В. Елементи театральної педагогіки у формуванні педагогічної майстерності//
 Н. В. Середа// Теорія і практика управління соціальними системами. – 2011. - №2. – С. 48-54


Повний текст: PDF