КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2022)

Розмір шрифта: 
Формування професійних компетентностей при вивченні програмування студентами напряму підготовки 122 Комп’ютерні науки
Марина Олександрівна Мястковська, Софія Віталіївна Дембіцька, Віталій Анатолійович Іванюк, Вадим Віталійович Понеділок

Остання редакція: 2022-06-18

Анотація


Досліджується проблема формування професійних компетентностей при вивченні програмування студентами напряму підготовки 122 Комп’ютерні науки для забезпечення їх конкурентоздатності на ринку праці.

 

Formation of professional competencies in the study of programming by students direction of training 122 Computer sciences

Abstract: The problem of formation of professional competencies in the study of programming by students in the direction of training 122 Computer Science to ensure their competitiveness in the labor market is studied.


Ключові слова


Професійна компетентність; програмування; студенти; комп’ютерні науки; вища математика; мотивація. Professional competence; programming; students; computer science; higher mathematics; motivation.

Посилання


Експрес-аналіз поточного стану ІТ-освіти в Україні. [Електронний ресурс] Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1Ns-w2lpZEmSW39hFueuL00I_3qJtZBMB/view?fbclid=IwAR23D4B5ml4J6BHdHnh3bkubQ018N2L

 

Інформатика. Основи алгоритмізації та програмування : навчальний посібник / О.Б. Розумовська, О.М. Кух, М.О. Мястковська. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015. — 108 с.

 

Про затвердження стандарту вищої освіти за спеціальністю 122 «Комп'ютерні науки» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Електронний ресурс] Режим доступу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2019/07/12/122-kompyut.nauk.bakalavr-1.pdf


Повний текст: PDF