Остання редакція: 2022-06-06
Анотація
В статті розглядається актуальність використання математичного пакету Maple у освітньому процесі. Однією з проблем систематичного використання інформаційних технологій у навчанні вищої математики є дефіцит часу, для цього було запропоновано використання інформаційні технології під час дистанційного навчання. Тому актуально розглядати можливості різних видів програмних продуктів, що застосовуються при дистанційному навчанні, що дозволяють більш ефективно та якісно здійснювати освітній процес при віддаленому вивченні математичних дисциплін. Для дисциплін математичного циклу часто буває необхідно отримати наочне уявлення про досліджувані об'єкти та процеси, тому мультимедійні можливості застосовуваного програмного забезпечення мають велике практичне значення з погляду візуалізації навчального матеріалу при інтерактивній дистанційній роботі зі студентами.
The article considers the relevance of using the mathematical package Maple in the educational process. One of the problems of the systematic use of information technology in the teaching of higher mathematics is the lack of time, for which the use of information technology during distance learning was proposed. Therefore, it is important to consider the possibilities of different types of software products used in distance learning, which allow more efficient and high-quality educational process in the remote study of mathematical disciplines. For disciplines of the mathematical cycle it is often necessary to get a clear idea of the studied objects and processes, so the multimedia capabilities of the software used are of great practical importance in terms of visualization of educational material in interactive distance work with students.
Ключові слова
Посилання
- Триус Ю. В. Інноваційні інформаційні технології у навчанні математичних дисциплін. Інформатизація вищого навчального закладу. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. с. 76–81.
- Тютюнник О. І. Принципи вибору систем комп’ютерної математики для створення програмних засобів навчального призначення. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, 2013. 21 (280), с. 134–139.
- Жалдак М. І. (2011). Використання комп’ютера в навчальному процесі має бути педагогічно виваженим і доцільним. Комп’ютер у школі та сім’ї, 2011. № 3, с.3–12.
- Клєопа І.А. Застосування програми MAPLE при вивченні вищої математики під час дистанційного навчання для майбутніх фахівців галузі автоматизація та комп`ютерно- інтегровані технології в технічному ЗВО. Журнал «Перспективи та інновації науки». Серія «Педагогіка». Київ, 2022. № 4(9), с. 167- 181.