КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2022)

Розмір шрифта: 
ПРОБЛЕМА МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНОГО ЗАНЯТТЯ В ДИСТАНЦІЙНІЙ ФОРМІ НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Денис Юрійович Лебедь, Ірина Володимирівна Хом’юк

Остання редакція: 2022-05-14

Анотація


У статті розкривається місце лабораторних занять в професійній підготовці студентів на дистанційній формі навчання, дається характеристика існуючим класифікаціям лабораторних занять у закладах вищої освіти. Проаналізовано досвід застосування інтерактивних технологій в процесі проведення лабораторних занять факультету електроенергетики та електромеханіки ВНТУ.

 

 

       THE PROBLEM OF MOTIVATION OF STUDENTS DURING THE LABORATORY CLASS IN THE DISTANCE FORM OF LEARNING USING                         INTERACTIVE TECHNOLOGIES

 

     Abstract: The article reveals the place of laboratory classes in professional training of students at distance learning, describes the existing classifications of laboratory classes in higher education. The analyzed experience of using interactive technologies in the process of conducting laboratory classes оn the Faculty of Power Engineering and Electromechanics VNTU.


Ключові слова


лабораторні заняття; лабораторна робота; інтерактивна форма проведення лабораторних занять; laboratory classes; laboratory work; interactive form of laboratory classes

Посилання


Інноваційні технології в освітньому процесі / І. В. Хом’юк, В.А.Петрук, О.А.Голюк, В.В.Хом’юк: монографія, Вінниця: ВНТУ, 2020, 88 с.

 

Хом’юк І.В. Організація роботи студентів на інтерактивних заняттях з вищої математики / І.В.Хом’юк, О.В.Салієва // Збірник наукових праць за матеріалами дистанційної всеукраїнської наукової конференції «Математика у технічному університеті XXI сторіччя», 15 – 16 травня, 2017 р., Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ. – Краматорськ : ДДМА, 2017. – C.179-182.

 

Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко, за ред.. О. І. Пометун. – К. : Видавництво А.С.К., 2006. – 192 с.

 

Волкова Н.П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі: навчально-методичний посібник / Н.П.Волкова. – Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. –360 с.

 

Бистрова Ю.В. Інноваційні методи навчання у вищій школі України /Ю.В. Бистрова //Право та інноваційне суспільство. –№ 1 (4). –2015. – С. 27–28.

 

Мокін, В. І., Папьєв, В. О. & Мокін, О. В. (2002). Стратегія пошуку оптимального співвідношення лабораторного практикуму та наукових досліджень в навчальному процесі інженерних спеціалістів. Вінниця.

 

Галецький С. Дистанційне навчання як елемент інформаційно-комунікаційних технологій в освіті/ С. Галецький, Т. Галецька // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. Павла Тичини. –Умань, 2018. – Вип. 1. – С. 54-63.


Повний текст: PDF