КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)

Розмір шрифта: 
ПРО ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПОГЛИБЛЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
Віталій Іванович Клочко

Остання редакція: 2020-05-17

Анотація


Формування  фундаментальних знань з математики студентів технічних ЗВО потребує змін у змісті і методології навчального процесу, щоб значна увага приділялася вироблення у студентів сучасних уявлень про цілісний зміст системи наук.

Ключові слова


фундаментальні знання, зміст курсу вищої математики ; fundamental knowledge, content of the course of higher mathematics.

Посилання


  1. Великий тлумачний словник української мови /уклад, і гол. ред. В.Г.Бусел. - К. - Ірпінь: Перун, 2003. – 1440 с.

  2. Головач Г.П. Збірник задач з диференціальних та інтегральних рівнянь / Г.П. Головач, О.Ф. Калайда. – Київ: Техніка, 1997. – 288 с.

  3. Гончаренко, С. У. Фундаменталізація освіти як дидактичний принцип [Текст] / С. У. Гончаренко // Шлях освіти. – 2008. – № 1. – С. 2–6.

  4. Клочко В. І.  Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування  дослідницьких умінь студентів технічних університетів / В. І. Клочко, З. В.Бондаренко // Вісник ВПІ. – 2009. - №1. – С.102 – 106.

  5. Коточигов А. М.    Взаимное влияние математики и инженерного моделирования   /  А.М. Коточигов // Компьютерные инструменты в образовании . – 2015. –  № 3. – С. 26–31

  6. Мелкумян Д.О. Аналіз систем методом логарифмічної похідної / Д.О. Мелкумян. – М.: Енерговидав, 1981 . – 112 с.

  7. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, [Електронний ресурс], Режим доступу: https://goo.gl/WVk7oR.

  8. Сластенко Є. Ф. Логіка : навч. посібник / Є. Ф. Сластенко, С. М. Ягодзинський. – Київ : НАУ, 2005. – 192 с.

  9.  Сучасна математика і математична освіта: здобутки, проблеми, перспективи: Матеріали місячника Ін-ту математики НАН України в НПУ ім. М.П. Драгоманова 1 березня − 2 квітня 2004 р. / М.В. Працьовитий (упоряд.). − К.: НПУ, 2007. − 144 с.

10.Клочко В.І. Фундаменталізація математичної освіти майбутніх економістів  як чинник розвитку їх логічного мислення / В. І. Клочко, А. А. Коломієць //  Economics, science, education : integration and synergy :  materials of  international scientific and practical conference (Bratislava, 18-21 January 2016).: in 3 V. – V 3  - K.:  Publishig outfit “Centre of educational literature”, 2016 -129 p.


Повний текст: PDF