КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)

Розмір шрифта: 
Використання комп'ютерних та інформаційних технологій у вищій школі
Вадим Леонідович Костюк

Остання редакція: 2020-05-17

Анотація


Анотація

В даній статті розлянуто використання наявних сучасних засобів, які сприятимуть опанування учнями системи математичних знань, навичок і вмінь, необхідних у повсякденному житті та майбутній трудовій діяльності, розкриття ролі та можливостей математики у пізнанні та описанні реальних процесів і явищ дійсності, сприянню професійній орієнтації і створенню умов для індивідуальної і колективної роботи з комп’ютерними технологіями під час вивчення предмету.

 

USE OF COMPUTER AND INFORMATION TECHNOLOGIES IN HIGHER EDUCATION

Abstract

This article discusses the use of existing modern tools that will help students master the system of mathematical knowledge, skills and abilities needed in everyday life and future work, the role and capabilities of mathematics in cognition and description of real processes and phenomena of reality, promoting professional orientation and creation of conditions for individual and collective work with computer technologies during the study of the subject.



Ключові слова


предмет, комп’ютерні технології, математика, школа.

Посилання


1. Шумигай С.М. Використання комп’ютерних технологій на уроках математики // Комп’ютер у школі та сім’ї №7, 2010, c. 18-21.

2. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (Затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1392)

3. Герман Н.А. Адаптація форм організації самостійної роботи студентів до сучасних технологій навчання / Н.А. Герман // Вища школа. – 2001. – № 4-5 – С.52-61

4. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті: Проект// Освіта. – 2001 № 60-62. – 24-31 жовтня.

5. Жалдак М.І., Лапінський В.В., Шут М.І. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики: Посібник для вчителів // Вкладка газети «Інформатика». – 2004. – С. 41-48 (281-288).


Повний текст: PDF