КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)

Розмір шрифта: 
РОЛЬ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ У ФОРМУВАННІ ЗАГАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ольга Анатоліївна Іщенко

Остання редакція: 2020-05-10

Анотація


У статті розглянуто можливості та переваги математичної підготовки майбутніх фахівців у процесі формування професійних компетентностей.

 

Abstract. Possibilities and advantages of mathematical training of future specialists in the process of forming professional competences are considered in the article


Ключові слова


вища математика; професійні компетенції; освітньо-професійна програма; результати навчання; абстрактне мислення; higher mathematics; professional competences; educational and professional program; learning outcomes; abstract thinking

Посилання


1. Закон «Про вищу освіту» - http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.

 

2. TUNING (для ознайомлення зі спеціальними (фаховими) компетентностями та прикладами стандартів – http://www.unideusto.org/tuningeu/.

 

3. Концепція інноваційного розвитку ТДАТУ на 2019 - 2021 рр. – http://www.tsatu.edu.ua/pro-universytet/ofciini-dokumenty/.

 

4. Розвиток системи забезпечення якості вищої освіти в Україні: інформаційно-аналітичний огляд – http://ihed.org.ua/images/biblioteka/Rozvitok_sisitemi_zabesp_yakosti_VO_UA_2015.pdf.

 

5. Рашкевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти –file:///D:/Users/Dell/Downloads/BolonskyiProcessNewParadigmHE.pdf.

 

6. Сосницька Н.Л. Змістова компонента математичної підготовки майбутніх фахівців аграрної сфери / Н.Л. Сосницька, О.А. Іщенко // Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти». Збірник наукових праць ЦДПУ ім. В. Винниченка «Наукові записки». – Кропівницький : КДПУ, 2017 – С. 108–114.

 

Sosnytska N., Titova O., Symonenko S., Kravets O. Examining the creative potential of engineering students. Modern Development Paths of Agricultural Production / ed. V. Nadykto. Springer Nature Switzerland AG. 2019. – Р. 299-306 


Повний текст: PDF