КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)

Розмір шрифта: 
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «ЦИФРОВІ ТА ВОЛОКОННО-ОПТИЧНІ СИСТЕМИ»
Ольга Сергіївна Полуденко, Ірина Володимирівна Хом'юк

Остання редакція: 2020-04-28

Анотація


У роботі висвітлюється авторський досвід використання інтерактивних технологій в процесі вивчення дисципліни «Цифрові та волоконно-оптичні системи» в технічному ЗВО. Інтерактивні технології, професійна майстерність і досвід викладача – ось ті складові, які забезпечують ефективність процесу навчання. Демонструється приклад інтерактивного заняття з теми «Волоконно-оптичні системи передачі».



ORGANIZATION OF STUDENTS 'WORK IN INTERACTIVE LESSONS IN THE DIGITAL AND FIBER-OPTICAL SYSTEMS DISCIPLINE

The article highlights the author's experience of using interactive technologies in the study of the discipline «Digital and Fiber Optic Systems» in the technical university. Interactive technologies, professional skills and experience of the teacher - these are the components that ensure the effectiveness of the learning process. An example of an interactive session on «Fiber Optic Transmission Systems» is demonstrated.



Ключові слова


інтерактивні технології, волоконна оптика, оптичні роз'єми, мотивація. interactive technologies, fiber optics, optical connectors, motivation.

Посилання


 

  1. Интерактивное обучение: новые подходы // Відкритий урок. – 2002. – № 5–6. – С. 4–6.
  2. Хом’юк І.В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук, В.В.Хом’юк // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К. : ВІКНУ, 2013. – Вип. № 41. – С. 81–85.
  3. Хом’юк І.В. Модернізація лекційних занять з вищої математики в освітньому середовищі технічних ВНЗ/ І.В.Хом’юк //Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К.: ВІКНУ, 2015. – Вип. № 50. – С 356 – 362.
  4. Тополя Л. В. Про інтерактивні прийоми навчання під час академічної лекції / Л. В. Тополя // Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. – Вип. 24. – Донецьк : ДонНУ, 2005. – С. 17–21.
  5. Петрук В. А. Інтерактивні технології навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ / В. А. Петрук, І. В. Хом’юк, В. В. Хом’юк // Навчально-методичний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2012. – 93 с.

Повний текст: PDF