КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)

Розмір шрифта: 
РОЛЬ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ В STEM ОСВІТІ
Віталій Валерійович Красносєльський, Ірина Володимирівна Хом'юк

Остання редакція: 2020-04-14

Анотація


У статті висвітлено модель освіти в науці, техніці, інженерії та математиці (STEM) (Science, Technology, Engineering and Mathematics, яка) у більшості країн має на меті викладання природничих наук, математики, технологій та інженерії стосовно початкової, середньої школи та вищої освіти. Освіта STEM, яка має вплив у нашій країні в останні роки, відіграє важливу роль у набутті нових навичок, розвитку  творчості, інновацій та підприємництва, здобутті можливостей переходу між професіями та адаптації до нових професій. В даний час очікується, що технології формуватимуть різні навички у фахівців, які працюватимуть у різних сферах, що швидко розвиваються. Різні навчальні стратегії відіграють головну роль в інтеграції та навчанні STEM, однією з яких є математичне моделювання. Визначено, що цикли математичного моделювання мають використовуватися в STEM-освіті на всіх її рівнях від початкової до вищої освіти.

 

THE ROLE OF MATHEMATICAL MODELING IN STEM EDUCATION

Abstracts: The article highlights the science, technology, engineering, and mathematics (STEM) model of science, technology, engineering, and mathematics in most countries that aims to teach science, math, technology, and engineering in elementary, high school, and higher education.  STEM education, which has been influential in our country in recent years, plays an important role in acquiring new skills, developing creativity, innovation and entrepreneurship, gaining opportunities to transition between professions and adapting to new professions. It is now expected that technologies will form different skills for professionals who will work in various emerging fields. Different educational strategies play a major role in STEM integration and learning, one of which is mathematical modeling. It has been determined that mathematical modeling cycles should be used in STEM education at all its levels from elementary to higher education.

 


Ключові слова


цикл математичного моделювання; математичне моделювання; STEM; реальні проблеми, стратегії навчання.

Посилання


1. Беррі Дж, Х'юстон К. Математичне моделювання. Бістрол: J. W. Arrowmith Ltd; ­- 1995.

2. Блісс К, Лібертіні Дж. Що таке математичне моделювання. Товариство промислової та прикладної математики SIAM; 2016. С. 7–21

3. Lesh R, Doerr HM. Foundations of a model and modeling perspective on mathematics teaching, learning, and problem solving. In: Lesh R, Doerr HM, editors. Beyond Constructivism: Models and Modeling Perspectives on Mathematics Problem Solving, Learning, and Teaching. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum; 2003.

4. Тезер М, Кумхур М. Математика через навчальну модель та математичне моделювання: Геометричні об'єкти. Журнал математики, науки та технології Eurasia. 2017.

5. Bybee RW. Advancing STEM education: A 2020 vision. Technology and Engineering Teacher. 2010.

6. Cooper R, Heaverlo C. Рішення проблем, творчість та дизайн: Який вплив вони мають на інтерес до предметних областей STEM? Американський журнал інженерної освіти. 2013 рік.

7. Девід Г.Х., Шарон К.С. Пролог конференції І Девід Г.Х., Шарон К.С., редактори; Матеріали конференції з інформаційної роботи К-12 від наукових відділів університету; Релі, штат Північна Кароліна: Науковий дім, Державний університет Північної Кароліни; 2006.

8. Tseng K, Chang C, Lou S, Chen W. Ставлення до науки, технології, інженерії та математики (STEM) у навчальному середовищі, заснованому на проектах (PBL). Міжнародний журнал про освіту технологій та дизайну. 2013. 23 (1): 87-102

9. Національна академія наук. Інтеграція STEM в освіту К-12: стан, перспективи та програма досліджень. Вашингтон, округ Колумбія: Національна преса академій; 2014.


Повний текст: PDF