КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)

Розмір шрифта: 
ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ОПАНУВАННЯ КУРСОМ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ В СЕРЕДОВИЩІ СИСТЕМИ ПІДТРИМКИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ JETIQ
Ірина Володимирівна Хом'юк

Остання редакція: 2020-04-08

Анотація


 У роботі висвітлюється авторський досвід використання системи підтримки навчального процесу JetIQ  для організацій дистанційного навчання з вищої математики. Визначено та охарактеризовано існуючі технології дистанційного навчання: самонавчання, навчання «один на один», «один з багатьма» і «багато з багатьма». Демонструється приклад заповнення навігатора дисципліни з розділу «Функції багатьох змінних».

The article highlights the author's experience of using the JetIQ learning process support system for distance learning in higher mathematics. Existing distance learning technologies have been identified and characterized: self-study, one-on-one, one-to-many and many-to-many learning. An example of filling the discipline navigator from the section «Functions of many variables» is demonstrated.

Ключові слова


вища математика; дистанційне навчання; навігатор дисципліни; higher mathematics; distance learning; discipline navigator

Посилання


1. Дистанційна освіта в сучасній освітній діяльності / Освітній портал [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://www.osvita.org.ua/articles/30.html/.–Назваз екрана.

2.  Долинський Є.В. Дистанційне навчання –одна з прогресивних форм підготовки фахівців / Є.В. Долинський // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць. Вип.42 / За заг. ред. проф. МатвієнкоО.В. –К.: Вид. центр КНЛУ, 2010. –С. 202-207.

3. Хом’юк І. В. Створення електронних ресурсів для змішаного навчання студентів в середовищі системи підтримки навчального процесу JETIQ / І. В. Хом’юк,  В.В.Хом’юк // Матеріали  ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Математика та інформатика у вищій школі: виклики сучасності» [Електронне мережне наукове видання] : збірник матеріалів. – Вінниця: ВДПУ, 2019. – 19,5 Мб  – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/public/files/mn/mn-2018_netpub.pdf.

4. Хом’юк І.В. Модернізація лекційних занять з вищої математики в освітньому середовищі технічних ВНЗ/ І.В.Хом’юк //Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К.: ВІКНУ, 2015. – Вип. № 50. – С 356 – 362.

5. Методичні рекомендації щодо підготовки та використання тестових завдань в процесі поточного та підсумкового контролю знань студентів / Бісікало О. В.,  Паламарчук Є. А., Коваленко О. О.,  Федотов В. О., Хом’юк І. В., Громова Л. П. – Вінниця : ВНТУ, 2019. – 46с.

6.Хом’юк І. В. Деякий досвід проведення комп’ютерного тестування знань студентів [Електронний ресурс] / І. В. Хом’юк // Матеріали НТК ВНТУ, м. Вінниця. – 2019. − Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/6509

7. Хом’юк І.В. Використання тестового контролю знань студентів у процесі вивчення вищої математики  / І.В.Хом’юк, Н.В.Сачанюк-Кавецька // Наукові записки. – Випуск 9. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 2. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2016. – С. 43 – 50.


Повний текст: PDF