КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Оптимальне керування електроустановками (ОКЕУ-2021)

Розмір шрифта: 
МОДЕЛЮВАННЯ РЕЖИМІВ РОБОТИ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ ПАСАЖИРСЬКОГО ЛІФТА
Петро Омелянович Курляк, Ярослав Васильович Бацала

Остання редакція: 2021-10-28

Анотація


Розроблено імітаційну модель пасажирського ліфта в MATLAB/Simulink  на базі асинхронного електроприводу із просторово-векторним керуванням та із зворотнім зв’язком за швидкістю обертання валу двигуна. Проведено моделювання режимів роботи ліфтової установки в оболонці MATLAB/Simulink за оптимальною діаграмою руху кабіни ліфа. Одержані результати моделювання у вигляді часових залежностей струму статора двигуна, швидкості ротора та електромагнітного моменту можуть бути використані для точнішого налаштування перетворювачів частоти на діючих ліфтових установках

Ключові слова


ліфтова установка, моделювання, режими роботи, MATLAB/Simulink

Посилання


[1] Григоров О.В. Ліфти: навч. посібник / О.В. Григоров, В.В. Стрижак, С.О. Губський, та ін. – Х.: НТУ«ХПІ», 2016. – 172 с.

[2] Simulink is for Model-Based Design.  [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.mathworks.com/products/simulink.html

[3] Стецюк В. І. Підвищення ефективності роботи ліфтових перетворювачів частоти шляхом введення сигналу зворотного зв’язку / В. І. Стецюк, В. А. Нікітов. // Вісник Хмельницького національного університету. – 2017. – С. 169–177.

Повний текст: PDF