Остання редакція: 2025-04-08
Анотація
Ключові слова
Посилання
1. Романюк О. Н., Марущак А. В., Шмалюк В. А. Шейдери та їх мови прграмування. The 18 th International scientific and practical conference « MODERN SCIENCE, PRACTICE, SOCIETY», Boston, USA, 25-26 May 2020. 2020. С. 402-407.
2. Завальнюк Є. К., Романюк О. Н., Новосельцев О. О. Особливості програмування шейдерів за допомогою мови Gelato. The 1st International scientific and practical conference «Innovative scientific research: theory, methodology, practice», Boston, 03-06 вересня 2024 р. 2024. Pp. 276-281.
3. Завальнюк Є. К., Романюк О. Н., Стахов О. Я. Аналіз використання геометричних шейдерів для програмної візуалізації тривимірних сцен. Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Internet Conference «Recent Trends in Science», Дніпро, 16-17 травня 2024 р. Дніпро, 2024. С. 77-79.
4. Real-Time Rendering (Fourth Edition) / T. Akenine-Möller et al. A. K. Peters, 2018. 1040 p.
5. Rost R. J. OpenGL Shading Language (4th Edition). Addison-Wesley, 2016. 544 p.
6. Engel W. GPU Pro (Volume 1-6). A. K. Peters, 2010–2017. 400 p.
7. Vivo P. G. The Book of Shaders: A Guide to GLSL. 2017. 161 p.
8. Kenwright. Introduction to Computer Graphics and the Vulkan API. CRC Press, 2019. 450 p.
9. Романюк О. Н., Завальнюк Є. К. Аналіз моделей програмних шейдерів у DirectX. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі: матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, Україна, 2024. 2024. С. 39-42