Розмір шрифта:
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ АНАЛІЗУ КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРИ DOTA 2
Остання редакція: 2025-11-29
Анотація
У роботі розроблено інтелектуальну технологію аналізу Dota 2, що поєднує машинне навчання та автоматизовану обробку ігрових даних для рекомендації оптимального героя. Проаналізовано сучасні аналітичні платформи та виявлено їхні обмеження, що обґрунтовує потребу в адаптивній системі, здатній враховувати контекст драфту й індивідуальні показники гравця. Створено алгоритм збору, очищення й структурування даних та модель на основі трансформера. Тестування на вибірках по 40 матчів підтвердило ефективність технології: 60 % перемог проти 52,5 % у Dotabuff та 50 % при інтуїтивному виборі.
Ключові слова
інтелектуальна інформаційна технологія; машинне навчання; ігрова аналітика; Dota 2; трансформерна модель
Посилання
- Dotabuff – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://uk.dotabuff.com/
- OpenDota – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.opendota.com/
- Stratz – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://stratz.com/
- Dota Plus – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.dota2.com/plus?l=ukrainian
- Машинне навчання – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Машинне_навчання
- STRATZ API – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://stratz.com/api
Повний текст:
PDF