Остання редакція: 2025-11-23
Анотація
Анотація
Розроблено інтелектуальний модуль для автоматичної генерації навчальних середовищ і адаптивних тренувальних сценаріїв у середовищі Unreal Engine. Модуль поєднує методи штучного інтелекту, процедурної генерації та аналізу компетентності користувача для формування динамічних ситуацій відповідно до навичок та рівня підготовки. Новизна полягає у створенні універсального інструмента, який формує персоналізовані навчальні сценарії, забезпечує реалістичність середовища та дозволяє автоматизувати процес побудови симуляцій для медичної, рятувальної, військової та технічної підготовки.
Abstract
An intelligent module for automatic generation of training environments and adaptive scenarios in Unreal Engine has been developed. The module integrates artificial intelligence, procedural generation methods, and user competency analysis to create dynamic situations tailored to the trainee's skill level. The novelty lies in designing a universal tool capable of producing personalized training scenarios and realistic environments while automating the simulation-building process for medical, rescue, military, and technical training systems.
Ключові слова
Посилання
- Procedural Content Generation in Games / Noor Shaker, Julian Togelius, Mark J. Nelson – 2016. – P. 1–235.
- Artificial Intelligence and Games / Georgios N. Yannakakis, Julian Togelius – 2018. – P. 1–334.
- Unreal Engine Documentation / Epic Games – 2021. – P. 1–950.