КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2026)

Розмір шрифта: 
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ГЕНЕРАТОР НАВЧАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩ І СЦЕНАРІЇВ ДЛЯ СИМУЛЯТОРІВ У UNREAL ENGINE
Владислав Віталійович Чорний, Лілія Андріївна Колесніченко, Олександр Іванович Черняк

Остання редакція: 2025-11-23

Анотація


Анотація

Розроблено інтелектуальний модуль для автоматичної генерації навчальних середовищ і адаптивних тренувальних сценаріїв у середовищі Unreal Engine. Модуль поєднує методи штучного інтелекту, процедурної генерації та аналізу компетентності користувача для формування динамічних ситуацій відповідно до навичок та рівня підготовки. Новизна полягає у створенні універсального інструмента, який формує персоналізовані навчальні сценарії, забезпечує реалістичність середовища та дозволяє автоматизувати процес побудови симуляцій для медичної, рятувальної, військової та технічної підготовки.


Abstract


An intelligent module for automatic generation of training environments and adaptive scenarios in Unreal Engine has been developed. The module integrates artificial intelligence, procedural generation methods, and user competency analysis to create dynamic situations tailored to the trainee's skill level. The novelty lies in designing a universal tool capable of producing personalized training scenarios and realistic environments while automating the simulation-building process for medical, rescue, military, and technical training systems.


Ключові слова


генерація середовища; навчальні сценарії; штучний інтелект; адаптивність; Unreal Engine; C++; environment generation; training scenarios; artificial intelligence; adaptability.

Посилання


  1. Procedural Content Generation in Games / Noor Shaker, Julian Togelius, Mark J. Nelson – 2016. – P. 1–235.
  2. Artificial Intelligence and Games / Georgios N. Yannakakis, Julian Togelius – 2018. – P. 1–334.
  3. Unreal Engine Documentation / Epic Games – 2021. – P. 1–950.

Повний текст: PDF