Остання редакція: 2025-06-17
Анотація
Ключові слова
Посилання
Дембіцька, С., & Кобилянський, О. (2023). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної освіти засобами цифрових технологій. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007.
Кузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007.
Замора, Я. П., & Бурега, Н. В. (2022). Компоненти формування інформаційної культури у студентів. Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання:
досвід, тенденції, перспективи» (28 квітня 2022 р.) Тернопіль, Україна, 16–17.
URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/730407/1/Збірник%20тез_28%20квітня%202022%20р..pdf.
Карплюк, С. О. (2019). Особливості цифровізації освітнього процесу у вищій школі// Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку. Матеріали методологічного семінару НАПН України. 4 квітня 2019 р.; за ред. В. Г. Кременя, О. І. Ляшенка; укл. А. В. Яцишин, О. М. Соколюк. (С. 188–197). Київ.
Коневщинська, О. Е. (2005). Ціннісно-орієнтаційний потенціал засобів масової інформації та проблеми сучасної інформаційної культури. Вісник Львівського університету. Cерія педагогічна, 19, 1, 356–360. URL: https://pedagogy.lnu.edu.ua/departments/pedagogika/periodic/visnyk/19_1/47_konevshchynska.pdf.
Мястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.
Шехавцов, М. О. (2021). Формування інформаційної культури студентської молоді в умовах інформаційно-гібридної війни: дис. … д-ра філософії. Старобільськ.
Abdumalikov, A. A. (2017). Formation of youth information culture. Theoretical & Applied Science, 55(11), 277–280. URL: https://doi.org/10.15863/tas.2017.11.55.36.
Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.
Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.
Dembitska S., Kobylianska I., & Kuzimenko O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.
Dembitska, S., Kobylianskyi, O., Kobylyanska, I., Rysynets, N., & Kovtonyuk, M. (2022). Information technology for organization of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern Science–Moderni veda, 2, 157-165.
Dembitska, S., Kobylianskyi, O., Nahorniak, S., Puhach, V., & Tatarchuk, V. (2025). Usage of Artificial Intelligence for the Individualization of Learning in the Institutions of Higher Education. In: Auer, M. E., Rüütmann, T. (eds) Futureproofing Engineering Education for Global Responsibility. ICL 2024. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 1260. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-85652-5_21.
Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.
Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21.
Myrzakhmetova, А. Zh., Khlebnikov, I. D., Rezvushkina, Т. А., & Karaseva, N. V. (2022). Regulatory framework for the formation of information culture of modern Kazakhstan youth. Вісник Карагандинського університету. Серія: Історія. Філософія, 3(99), 114-127. URL: https://history-philosophy-vestnik.buketov.edu.kz/index.php/history-philosophy-vestnik/article/view/536/468.
Lomachinska, I., & Lomachinskyi, B. (2021). The role of information culture in the university knowledge management system. Educological discourse, 32(1), 1–19. URL: https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.1.1.
Puhach, S., Dembitska, S., & Kobylianskyi, O. (2022). Improvement of professional training of technical specialists according to requirements of integration methodological approach. Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка», 3(111), 14-23.