Остання редакція: 2025-06-17
Анотація
Розглянуто особливості використання інформаційних технологій мотивації успіхом у сучасному освітньому процесі. Показано, що поєднання цифрових інструментів із психолого-педагогічними підходами сприяє формуванню внутрішньої мотивації студентів. Особливу увагу приділено умовам ефективного застосування цієї технології.
Examined the use of success motivation information technologies in modern education. Demonstrated how the integration of digital tools with psychological and pedagogical approaches promotes students’ intrinsic motivation. Special attention is given to the conditions required for effective implementation.
Ключові слова
Посилання
1. Кузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007.
2. Мястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.
3. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.
4. Dembitska, S., Kobylianskyi, O., Nahorniak, S., Puhach, V., Tatarchuk, V. (2025). Usage of Artificial Intelligence for the Individualization of Learning in the Institutions of Higher Education. In: Auer, M. E., Rüütmann, T. (eds) Futureproofing Engineering Education for Global Responsibility. ICL 2024. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 1260. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-85652-5_21.
5. Puhach, S., Dembitska, S., & Kobylianskyi, O. (2022). Improvement of professional training of technical specialists according to requirements of integration methodological approach. Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка», 3(111), 14-23.
6. Скорик Т. В., & Грицик Н. В. Технологія «Створення ситуації успіху» у становленні професійної успішності майбутнього вчителя. URL: https://epub.chnpu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/7866/1/Технологія%20«Створення%20ситуації%20%20успіху»%20у%20становленні%20професійної%20успішності%20майбутнього%20вчителя.pdf/
7. Гавриліна В. В. Гейміфікація як засіб підвищення мотивації учнів до навчання. URL: https://www.classtime.com/blog/heymifikatsiya-zasib-pidvyshchennya-motyvatsiyi.
8. Любомир С. Як працює персоналізація в онлайн-навчанні! URL: https://kwiga.com/ua/blog/yak-pracyuye-personalizaciya-v-onlajn-navchanni.
9. Joris De Koninck. How Duolingo uses gamification to improve user retention (+ 5 winning tactics). URL: https://strivecloud.io/blog/gamification-examples-boost-user-retention-duolingo.
10. Learner Outcomes Report. Coursera. (2023). URL: https://about.coursera.org/press/wp-content/uploads/2023/05/Learner-Outcomes-Report-2023.pdf.
11. Озьмінська І. (2022). Вплив інноваційних технологій на мотивацію та результативність вивчення іноземної мови. Актуальні питання гуманітарних наук, 51. URL: https://doi.org/10.24919/2308-4863/51-97.