КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ
Діана Володимирівна Лизогуб

Остання редакція: 2025-06-15

Анотація


У роботі розглядається значення інформаційних технологій у підвищенні якості освітніх програм у закладах вищої освіти. Проаналізовано основні типи інформаційних систем (LMS, SIS, ERP, LAS) та їх вплив на ефективність навчального процесу. Зазначено, що цифрові рішення сприяють гнучкості, прозорості та адаптації освіти до сучасних вимог.

Ключові слова


якість освіти, інформаційні системи, освітні програми

Посилання


1. Кулик О. "Управління якістю надання освітніх послуг загальноосвітніми навчальними закладами на основі інформаційних технологій." Нова педагогічна думка 3 (2013): 79-83.

2. Гуревич  Р.С.  (2009).  Теорія  і  практика  навчання  в  професійно-технічних  закладах: монографія. Вінниця: ТОВ «Планер». 410 с.

3. Черненко О. В. "Інформаційні системи та технології управління якістю освітніми проєктами." (2024).

4 Тупичак, Л. Л. "Інноваційний освітній менеджмент як інструмент управління якістю освітніх послуг." Ефективність державного управління 37 (2013): 422-429

Повний текст: PDF