КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ КОРИСТУВАЧІВ НА РІЗНИХ ІГРОВИХ ПЛАТФОРМАХ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДІВ МАШИННОГО НАВЧАННЯ
Олексій Миколайович Козачко, Олександр Вікторович Хащеватський

Остання редакція: 2025-06-14

Анотація


Робота присвячена розвідувальному аналізу даних та кластеризації поведінки користувачів на ігрових платформах (Steam, PlayStation, Xbox) із застосуванням методів машинного навчання. Було проведено аналіз набору даних Kaggle «Gaming Profiles 2025» та визначено основні поведінкові ознаки користувачів.

Ключові слова


системний аналіз, поведінка користувачів, машинне навчання, кластеризація, аналіз даних, Kaggle, ігрові платформи

Посилання


Kruglov, Artyom. Gaming Profiles 2025: Steam, PlayStation, Xbox. Kaggle Dataset. URL: https://www.kaggle.com/datasets/artyomkruglov/gaming-profiles-2025-steam-playstation-xbox

 

Pedregosa, F., Varoquaux, G., Gramfort, A. et al. Scikit-learn: Machine Learning in Python. Journal of Machine Learning Research, 12, 2825–2830, 2011. URL: https://scikit-learn.org/stable/

 

Facebook Prophet Documentation.URL: https://facebook.github.io/prophet/

 

Matplotlib Pyplot Documentation.URL: https://matplotlib.org/stable/api/pyplot_api.html


Повний текст: PDF