Остання редакція: 2025-06-15
Анотація
Розкрито прикладні засади формування стратегії розвитку підприємства. Сформовано стратегію виходу на міжнародний ринок для підприємства ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика». Визначили стратегічну модель розвитку у напряму спільного підприємства українського підприємства ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика» на ринку Польщі.
Ключові слова
Посилання
1. Офіційний сайт ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика». URL: https://roshen.com/ua
2. Богуславський Є.І., Мовчан А.С. Диверсифікація підприємств кондитерської галузі як чинник її економічного зростання. Ефективна економіка. 2016. №4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4893
3. Андрушків Б. Україна і Польща – економічні аспекти співпраці. Економіка України. 2015. № 11. C.82–85.
4. Ринок кондитерських виробів у Польщі: печиво і бісквіти займають понад 57% обсягу ринку. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/rynok-konditerskih-izdelij-v-polshe-pechene-i-biskvity-zanimayut-bolee-57-obema-rynk
5. Офіційний сайт компанії «Colian». URL: https://colian.com/en/homepage/
6. Маркетингове дослідження популярності бренду «Roshen». URL: https://www.touchpoll.com.ua/uk/.