КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
Формування стратегії розвитку міжнародної діяльності підприємства ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика»
Дарія Олександрівна Крот

Остання редакція: 2025-06-15

Анотація


Розкрито прикладні засади формування стратегії розвитку підприємства. Сформовано стратегію виходу на міжнародний ринок для підприємства ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика». Визначили стратегічну модель розвитку у напряму спільного підприємства українського підприємства         ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика» на ринку Польщі.


Ключові слова


стратегія; розвиток; стратегія розвитку; міжнародна діяльність; євроінтеграція

Посилання


1. Офіційний сайт ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика». URL: https://roshen.com/ua

 

2. Богуславський Є.І., Мовчан А.С. Диверсифікація підприємств кондитерської галузі як чинник її економічного зростання. Ефективна економіка. 2016. №4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4893      

 

3. Андрушків Б. Україна і Польща – економічні аспекти співпраці. Економіка України. 2015. № 11. C.82–85.

 

4. Ринок кондитерських виробів у Польщі: печиво і бісквіти займають понад 57% обсягу ринку. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/rynok-konditerskih-izdelij-v-polshe-pechene-i-biskvity-zanimayut-bolee-57-obema-rynk

 

5. Офіційний сайт компанії «Colian». URL: https://colian.com/en/homepage/

 

6. Маркетингове дослідження популярності бренду «Roshen». URL:  https://www.touchpoll.com.ua/uk/.

 


Повний текст: PDF