Розмір шрифта:
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
Остання редакція: 2025-06-11
Анотація
Розглянуто проблему формування єдиного підходу до управління збутовою діяльністю підприємства. Визначено ключові компоненти механізму управління збутом, що забезпечують ефективність процесу реалізації продукції. Запропоновано оптимізований механізм управління збутовою діяльністю, який може застосовуватися для вирішення практичних завдань на рівні підприємства, галузі чи регіону.
Ключові слова
механізм управління, збутова діяльність, ключові компоненти, канали збуту, споживачі, посередники.
Посилання
1. Іваночко Н.В. Особливості формування механізму управління збутовою діяльністю підприємства. Економіка та управління підприємства. 2017. випуск 18. URL: http://global-national.in.ua/archive/18-2017/41.pdf
2. Зборовська О.М. Економічний механізм управління розвитком промислового підприємства. Інвестиції: практика та досвід. 2010. № 2. С. 24-27.
3. Саєнко М.Г. Внутрішній економічний механізм підприємства: консп. Лекцій. Тернопіль: ТНЕУ, 2012. 247 с.
4. Балабанова Л.В., Мітрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. 240 с.
5. Гнилянська Л.Й.. Топоровський В.Я. Організація збутової діяльності підприємства. 2014. URL: http://ena.lp.edu.ua
Повний текст:
PDF