Остання редакція: 2025-06-10
Анотація
У статті розглянуто сучасні підходи до застосування штучного інтелекту (ШІ) у вищій математиці. Проаналізовано переваги впровадження інтелектуальних систем у навчальний процес і наукові дослідження, а також окреслено потенційні ризики, пов’язані з надмірною залежністю від технологій.
Ключові слова
Посилання
1. Goodfellow I., Bengio Y., Courville A. Deep Learning. – MIT Press, 2016.
2. Мацюк О. П. Штучний інтелект у математичній освіті // Освіта майбутнього. – 2023. – №2. – С. 47–52.
3. OpenAI. How GPT Models Work: Overview. – 2024. [Електронний ресурс]
4. Wolfram S. The Future of Math with AI Tools. – Wolfram Blog, 2023
5. Bubeck S., Chandrasekaran V. Mathematical reasoning in large language models // arXiv preprint, 2023.
6. Іващенко М. В. Штучний інтелект у вищій школі: виклики та перспективи // Інформаційні технології в освіті. — 2022. — №4