КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ МАТЕМАТИЦІ: КОРИСТЬ ТА ПОТЕНЦІЙНА ШКОДА
Валерія Ігорівна Олянишена

Остання редакція: 2025-06-10

Анотація


У статті розглянуто сучасні підходи до застосування штучного інтелекту (ШІ) у вищій математиці. Проаналізовано переваги впровадження інтелектуальних систем у навчальний процес і наукові дослідження, а також окреслено потенційні ризики, пов’язані з надмірною залежністю від технологій.


Ключові слова


штучний інтелект, вища математика, навчання, критичне мислення, автоматизація рішень.

Посилання


1. Goodfellow I., Bengio Y., Courville A. Deep Learning. – MIT Press, 2016.

2. Мацюк О. П. Штучний інтелект у математичній освіті // Освіта майбутнього. – 2023. – №2. – С. 47–52.

3. OpenAI. How GPT Models Work: Overview. – 2024. [Електронний ресурс]

4. Wolfram S. The Future of Math with AI Tools. – Wolfram Blog, 2023

5. Bubeck S., Chandrasekaran V. Mathematical reasoning in large language models // arXiv preprint, 2023.

6. Іващенко М. В. Штучний інтелект у вищій школі: виклики та перспективи // Інформаційні технології в освіті. — 2022. — №4


Повний текст: PDF