КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
Вебзастосунок для планування завдань з ігровим інтерфейсом
Юрій Романович Шум

Остання редакція: 2025-06-04

Анотація


У роботі розглянуто розробку вебзастосунку для планування завдань із гейміфікованим інтерфейсом. Основна мета — підвищення мотивації користувача за рахунок ігрових механік: накопичення досвіду (XP), підвищення рівнів, нагород, монет і внутрішніх покупок. Система реалізована на основі Nuxt 3, Tailwind CSS, Prisma, PostgreSQL та Docker. Вона дозволяє створювати завдання, отримувати винагороди, персоналізувати інтерфейс і відслідковувати активність. Розробка протестована у реальних умовах, що підтвердило її функціональність, адаптивність і ефективність для молодіжної аудиторії.

The paper considers the development of a web application for task planning with a gamified interface. The main goal is to increase user motivation through game mechanics: experience (XP) accumulation, leveling up, rewards, coins, and in-app purchases. The system is based on Nuxt 3, Tailwind CSS, Prisma, PostgreSQL, and Docker. It allows you to create tasks, receive rewards, personalize the interface, and track activity. The development has been tested in real conditions, which confirmed its functionality, adaptability, and effectiveness for the youth audience.


Ключові слова


інформаційна система, Prisma, Nuxt 3, JavaScript, CSS, адаптивний дизайн, персоналізація, гейміфікація, вебзастосунок.

Посилання


Детердінг, С., Діксон, Д., Халед, Р., & Наке, Л. (2011). Від елементів ігрового дизайну до ігрової атмосфери: визначення "гейміфікації". Переклад концепції з Proceedings of the 15th International Academic MindTrek Conference: Envisioning Future Media Environments (pp. 9-15). 

Гамарі, Ю., Койвісто, Я., & Сарса, Г. (2014). Чи працює гейміфікація? — Огляд емпіричних досліджень гейміфікації. Переклад концепції з 2014 47th Hawaii International Conference on System Sciences (pp. 3025-3034). 

Кравець, В. Я., & Лозинська, О. В. (2020). Гейміфікація як інструмент підвищення мотивації в освітніх та професійних процесах. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота, (1(46)), 56-60. 

Офіційна документація Nuxt.js. (2025). Документація Nuxt 3. Отримано з https://nuxt.com/docs (переклад українською доступний частково на офіційних ресурсах або у спільнотах). 


Повний текст: PDF