Розмір шрифта:
РОЗРОБКА МЕТОДУ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРІОРИТЕТНОГО ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО КОНТЕНТУ
Остання редакція: 2025-06-03
Анотація
Описано розробку методу автоматизованого підбору контенту, який, на відміну від існуючих, враховує не лише результати опитування і відслідковує вподобання користувача, а й визначає пріоритетність обраного наповнення у процесі аналізу й підбору рекомендованих ресурсів, що дозволяє сформувати персоналізований список запропонованого для перегляду контенту з урахуванням вподобань та пріоритетності побажань користувача. Побудовано алгоритм роботи методу пріоритетного підбору контенту.
Ключові слова
алгоритм; персоналізація; підбір контенту; вебресурси
Посилання
1. How Long Do Users Stay on Web Pages? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.nngroup.com/articles/how-long-do-users-stay-on-web-pages/
2. The Role of Visual Complexity and Prototypicality Regarding First Impression of Websites [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://static.googleusercontent.com/media/research.google.com/en//pubs/archive/38315.pdf
3. Understanding Web Browsing Behaviors through Weibull Analysis of Dwell Time [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.microsoft.com/en-us/research/wp-content/uploads/2010/10/SIGIR2010-DwellTimeModel.pdf
2. The Role of Visual Complexity and Prototypicality Regarding First Impression of Websites [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://static.googleusercontent.com/media/research.google.com/en//pubs/archive/38315.pdf
3. Understanding Web Browsing Behaviors through Weibull Analysis of Dwell Time [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.microsoft.com/en-us/research/wp-content/uploads/2010/10/SIGIR2010-DwellTimeModel.pdf
Повний текст:
PDF