КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
РОЗРОБКА МЕТОДУ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРІОРИТЕТНОГО ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО КОНТЕНТУ
Світлана Володимирівна Бевз, Сергій Михайлович Бурбело, Іван Юрійович Цимбал

Остання редакція: 2025-06-03

Анотація


Описано розробку методу автоматизованого підбору контенту, який, на відміну від існуючих, враховує не лише результати опитування і відслідковує вподобання користувача, а й визначає пріоритетність обраного наповнення у процесі аналізу й підбору рекомендованих ресурсів, що дозволяє сформувати персоналізований список запропонованого для перегляду контенту з урахуванням вподобань та пріоритетності побажань користувача. Побудовано алгоритм роботи методу пріоритетного підбору контенту.

Ключові слова


алгоритм; персоналізація; підбір контенту; вебресурси

Посилання


1. How Long Do Users Stay on Web Pages? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.nngroup.com/articles/how-long-do-users-stay-on-web-pages/

2. The Role of Visual Complexity and Prototypicality Regarding First Impression of Websites  [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://static.googleusercontent.com/media/research.google.com/en//pubs/archive/38315.pdf

3. Understanding Web Browsing Behaviors through Weibull Analysis of Dwell Time  [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.microsoft.com/en-us/research/wp-content/uploads/2010/10/SIGIR2010-DwellTimeModel.pdf

Повний текст: PDF