КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
ПРОГРАМНО-АПАРАТНІ ЗАСОБИ ДЛЯ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНИХ ІГОР У ЖАНРІ RTS З ВИКОРИСТАННЯМ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
Олександр Сергійович Ковальчук, Станіслав Олександрович Коваленко, Антон Миколайович Бень, Роман Юрійович Чехместрук

Остання редакція: 2025-06-03

Анотація


У ході проведеного дослідження розглянуто ключові аспекти розробки стратегічної гри в реальному часі Oblivioned Nemesis. Проаналізовано сучасні вимоги до ігрового процесу, функціональності та користувацького досвіду в жанрі RTS. Визначено важливість впровадження інноваційних механік, таких як багаторівневий світ, динамічна зміна дня і ночі та тактичне управління в обох просторових вимірах. Підкреслено необхідність забезпечення інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу та гнучкої системи налаштувань для підвищення глибини взаємодії гравця з грою.


Ключові слова


стратегія, RTS, геймплей, взаємодія, підземелля, інтерфейс, ігровий процес.

Посилання


  1. Statista. Most popular video game genres worldwide [Електронний ресурс]. – 2023. – Режим доступу: https://www.statista.com/topics/1680/gaming (дата звернення 03.06.2025)
  2. Wired. Company of Heroes 3 Gives Strategy Games a Much-Needed Reboot. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.wired.com/story/company-of-heroes-3-review (дата звернення 03.06.2025)
  3. Unity Technologies. Unity Manual – Game Architecture and Scripting [Електронний ресурс]. – 2024. – Режим доступу: https://docs.unity3d.com/Manual/index.html (дата звернення 03.06.2025)
  4. MY.GAMES. UX Trends in the Gaming Industry, 2023 [Електронний ресурс] // Medium. – 2023. – Режим доступу: https://medium.com/my-games-company/ux-trends-in-the-gaming-industry-2023-7133fc9cb034 (дата звернення 03.06.2025)

Повний текст: PDF