КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
Кросплатформна інформаційна система для допомоги у вивченні іноземної мови
Олександр Віталійович Загубін, Леонід Віталійович Крупельницький

Остання редакція: 2025-05-28

Анотація


У роботі розглянуто вебзастосунок для допомоги у вивченні іноземної мови. На основі аналізу актуальності теми було здійснено дослідження сучасних рішень у сфері мовного навчання, їх функціональних можливостей, переваг і недоліків. З урахуванням цього було спроєктовано інформаційну систему, яка поєднує навчальні модулі, тести, систему оцінювання результатів та гейміфіковані елементи взаємодії з користувачем. Особливу увагу приділено інтуїтивному інтерфейсу, адаптивності дизайну та педагогічній ефективності подання матеріалу.

Cross-platform information system to help you learn a foreign language

Abstract:

The work examines a web application designed to aid in learning foreign languages. Based on the analysis of the relevance of the topic, research on modern solutions in the field of language learning was conducted, focusing on their functional capabilities, advantages, and disadvantages. Taking this into account, an information system was designed that integrates educational modules, tests, a results assessment system, and gamified elements of user interaction. Special attention was given to an intuitive interface, adaptive design, and pedagogical effectiveness of material presentation. Keywords: web application, foreign language learning, knowledge testing, educational modules.



Ключові слова


вебзастосунок; вивчення іноземної мови; тестування знань; навчальні модулі.

Посилання


  1. Michael R. Brzustowicz Data Science with Java Practical Method for scientists and engineers /Michael

    R. Brzustowicz. – O’REILLY, 2017. – 311p.


  2. Spring Documentation. [Електронний ресурс]. — Режим доступу URL: https://docs.spring.io/spring-

    framework/reference/index.html


  3. Joshua Bloch. Effective Java (2nd Edition). – Addison-Wesley, 2008 – 346 p.


  4. Duolingo. [Електронний ресурс]. - Режим доступу URL: https://www.duolingo.com/learn


Повний текст: PDF