КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
КОМП'ЮТЕРНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ КОНТЕНТОМ
Максим Романович Гресько

Остання редакція: 2025-05-28

Анотація


У статті представлено комп’ютерну систему управління навчальним контентом, яка дозволяє організовувати, оновлювати та аналізувати освітні матеріали у вищому навчальному закладі. Розроблена система забезпечує зручне створення курсів, адаптивне навчання. Впровадження цієї системи покращує якість освітнього процесу та дозволяє викладачам ефективно керувати навчальним навантаженням. Реалізація здійснена на базі веб-технологій з використанням мови програмування Python (Django), бази даних NoSQL Firestore Database та фронтенд-фреймворку React.

COMPUTER-BASED LEARNING CONTENT MANAGEMENT SYSTEM

Abstract
The article presents a computer-based Learning Management System (LMS) designed to organize, update, and analyze educational materials in a higher education institution. The developed system provides convenient course creation, adaptive learning, and analytics of students’ knowledge acquisition. The implementation of this system improves the quality of the educational process and enables instructors to effectively manage teaching workloads. The system is implemented using web technologies based on the Python (Django) programming language, PostgreSQL database, and the React frontend framework.


Ключові слова


система управління навчанням; освітній контент; LMS; Django; React;

Посилання


1.  Носенко Ю. Г., Попель М. В., Шишкіна М. П. Стан та перспективи використання адаптивних хмаро орієнтованих систем навчання у педагогічних закладах вищої освіти України // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2022. – № 3. – С. 3–9. URL: https://www.researchgate.net/publication ( дата звернення 25.04.2025 )

2. Семеріков С. О., Тріщук І. О., Шокалюк С. В. Огляд адаптивних систем навчання для формування індивідуальної освітньої траєкторії // CEUR Workshop Proceedings. – 2020. – Vol. 2732. – С. 547–558. URL: https://ceur-ws.org/Vol-2732/20200547.pdf( дата зверення 24.04.2025 )

3. Лещенко Т. В. Впровадження мобільних додатків у навчання майбутніх лікарів при вивченні української мови // Advanced Education. – 2023. – № 20. – С. 123–129.URL: https://ae.fl.kpi.ua/article/view/274964 ( дата зверення 26.04.2025 )

4. Грошек Г., Черкас Н. Системи управління навчанням: деякі спостереження для українських закладів вищої освіти // University Education. – 2019. – № 6. – С. 49–55. URL:https://www.researchgate.net/publication/341398942  ( дата звернення 26.04.2025 )

Повний текст: PDF