Остання редакція: 2025-05-28
Анотація
Розглянуто теоретичні аспекти авіаційних перевезень та їх маркетингових досліджень.
MARKETING RESEARCH IN THE AIR TRANSPORTATION SECTOR
Abstract :
The theoretical aspects of air transportation and their marketing research are considered.
Ключові слова
Посилання
1. Войчак А.В., Федорченко А.В. Маркетингові дослідження: Підручник. К.: КНЕУ. 2007. 408 с. URL: https://nemk.com.ua/wpcontent/uploads/2024/04/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D1%87%D0%B0%D0%BA- %D0%90.%D0%92.- %D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0 %B2%D1%96- %D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1 %8F.pdf (дата звернення 25.04.2025)
2. Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навчальний посібник / за ред. І. М. Буднікевич. Київ : Центр учбової літератури, 2013. 536 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/11510/%d0%9c%d0%b0%d1%80%d0%baC %d0%b5%d0%ba%d1%82-budnikevich2017.pdf?sequence=1&isAllowed=y (дата звернення 25.04.2025)
3. Бойко С., Вишневський С., Шокарьов Д., Поліщук П., Гвоздік С. Оцінювання рівня енергоефективності авіаційних підприємств авіаційного транспорту для післявоєнного відновлення України. Вісник Хмельницького національного університету. 2024. № 1. С. 215–221. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5732-2024-331-32. (дата звернення 25.04.2025)