Остання редакція: 2025-05-14
Анотація
У доповіді розглядається фундаментальна роль лінійної алгебри в сучасній комп'ютерній графіці. Аналізуються основні концепції лінійної алгебри, такі як вектори, матриці та системи лінійних рівнянь, та їх практичне застосування для представлення, трансформації та маніпулювання 2D та 3D об'єктами. Описано використання матричних перетворень для масштабування, обертання, переміщення та проектування графічних об'єктів. Підкреслено важливість лінійної алгебри для створення реалістичних візуалізацій, анімації та інтерактивних графічних застосунків.
APPLICATION OF LINEAR ALGEBRA IN COMPUTER GRAPHICS
Abstract:
The report examines the fundamental role of linear algebra in modern computer graphics. It analyzes the core concepts of linear algebra, such as vectors, matrices, and systems of linear equations, and their practical application for representing, transforming, and manipulating 2D and 3D objects. The use of matrix transformations for scaling, rotation, translation, and projection of graphical objects is described. The importance of linear algebra for creating realistic visualizations, animation, and interactive graphical applications is emphasized.
Ключові слова
Посилання
- Антонов В. М., Семьонов А. Г. Лінійна алгебра: Навчальний посібник. - Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. - 250 с.
- Фолей Дж. Д., Ван Дам А., Фейнер С. К., Хьюз Дж. Ф. Computer Graphics: Principles and Practice. - Reading: Addison-Wesley, 1995. - 1174 с.
- Шелтс М. Лінійна алгебра. Вступний курс / пер. з англ. - К.: Видавнича група BHV, 2020. - 448 с.
- Стренг Г. Introduction to Linear Algebra. - Wellesley: Wellesley-Cambridge Press, 2016. - 600 с.
- Лендьєл Е. Mathematics for 3D Game Programming and Computer Graphics. - Boston: Cengage Learning, 2012. - 648 с.